vytisknout velikost písma Nové GT ponesie názov Mercedes-AMG. Tu sú prvé fotky interiéru

Nové GT ponesie názov Mercedes-AMG. Tu sú prvé fotky interiéru

Na jeseň sa predstaví druhý Mercedes kompletne vyvinutý za prítomnosti divízie AMG. Aby bol tento fakt jasný už na prvý pohľad, nebude sa vozidlo menovať klasicky Mercedes-Benz, ale ponesie názov Mercedes-AMG GT. Dnes to automobilka oficiálne potvrdila a pridala aj prvé snímky prezrádzajúce podobu interiéru.

Dizajn nemá veľký význam rozpisovať, všetko lepšie prezradia priložené fotografie. Mercedes sľubuje (ako inak než) vybrané materiály a prvotriedne spracovanie. Pekným detailom je stredová konzola, kde nájdete osem veľkých okrúhlych tlačidiel usporiadaných do písmena V. Áno, inšpiráciou pre takéto riešenie bol vidlicový osemvalec.

Čo sa techniky týka, podľa neoficiálnych informácií nájdeme u Mercedesu-AMG GT nový štvorlitrový osemvalec. Vzhľadom k posledným trendom nie je úplne vylúčené, že sa táto novinka predstaví aj s pohonom všetkých kolies.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY