vytisknout velikost písma Nové Discovery príde budúci rok. Pôjde o menšiu verziu Sport

Nové Discovery príde budúci rok. Pôjde o menšiu verziu Sport

Land Rover sa na autosalóne v New Yorku vytasil s konceptom Discovery Vision. Počas prezentácie potom automobilka oznámila plány na blízku budúcnosť. Vozidlo, ktoré bude po tomto koncepte nasledovať ako prvé, ponesie označenie Discovery Sport. Predávať sa začne už budúci rok.

Možno ste si všimli, že v rámci posledného faceliftu pre Discovery zmizol z kapoty nápis Land Rover a nahradilo ho meno tohto modelu. Dôvodom nie je nič iné, než zámer urobiť z Discovery niečo na spôsob radu Range Rover. Okrem veľkého Discovery sa tak dočkáme menšieho súrodenca. Ten sa bude volať (asi opäť po vzore radu Range Rover) Discovery Sport. Land Rover sľubuje najschopnejšie a najuniverzálnejšie vozidlo v danej kategórii.

Práve na Discovery Sport sa prvýkrát v sériovej výrobe ukážu prvky predstavené na aktuálnom koncepte. Uvidíme, čo všetko to bude. Koncept napríklad prezentuje sedemmiestny interiér s možnosťou prestavby na šesť, päť alebo štvormiestny, predstavoval sa taktiež systém diaľkového riadenia vozidla, laserové svetlá alebo "priehľadná" kapota.

Na ďalšie podrobnosti si budeme musieť počkať. Vzhľadom k plánu zahájenia predaja to ale nemusí byť až tak dlhé čakanie.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY