vytisknout velikost písma Nové Discovery príde budúci rok. Pôjde o menšiu verziu Sport

Nové Discovery príde budúci rok. Pôjde o menšiu verziu Sport

Land Rover sa na autosalóne v New Yorku vytasil s konceptom Discovery Vision. Počas prezentácie potom automobilka oznámila plány na blízku budúcnosť. Vozidlo, ktoré bude po tomto koncepte nasledovať ako prvé, ponesie označenie Discovery Sport. Predávať sa začne už budúci rok.

Možno ste si všimli, že v rámci posledného faceliftu pre Discovery zmizol z kapoty nápis Land Rover a nahradilo ho meno tohto modelu. Dôvodom nie je nič iné, než zámer urobiť z Discovery niečo na spôsob radu Range Rover. Okrem veľkého Discovery sa tak dočkáme menšieho súrodenca. Ten sa bude volať (asi opäť po vzore radu Range Rover) Discovery Sport. Land Rover sľubuje najschopnejšie a najuniverzálnejšie vozidlo v danej kategórii.

Práve na Discovery Sport sa prvýkrát v sériovej výrobe ukážu prvky predstavené na aktuálnom koncepte. Uvidíme, čo všetko to bude. Koncept napríklad prezentuje sedemmiestny interiér s možnosťou prestavby na šesť, päť alebo štvormiestny, predstavoval sa taktiež systém diaľkového riadenia vozidla, laserové svetlá alebo "priehľadná" kapota.

Na ďalšie podrobnosti si budeme musieť počkať. Vzhľadom k plánu zahájenia predaja to ale nemusí byť až tak dlhé čakanie.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY