vytisknout velikost písma Nové BMW radu 5 prezradené pred svojou premiérou

Oficiálne predstavenie prebehne dnes, zábery ale unikli už včera. Dizajn radu 5 je skôr konzervatívny, nové BMW 5 využíva platformu CLAR z radu 7.
Nové BMW radu 5 prezradené pred svojou premiérou

Ako sa dalo čakať, tajomstvo okolo nového BMW radu 5 nevydržalo až do premiéry. Tá sa má konať zajtra, ale na internet sa dostali prvé fotografie. Ich kvalita je síce mizerná, ale aspoň rámcový obrázok o vzhľade novej generácie BMW radu 5 si urobiť môžeme. A ako vidíte, žiadna veľká dizajnová revolúcia sa nekoná.

02-1.jpg03-1.jpg

BMW vsadí skôr na moderné digitálne a zábavné systémy, pod kapotou budú preplňované motory a platforma CLAR s čiastočným využitím uhlíkových vlákien. Počítajte s najmodernejšími systémami konektivity, samozrejme za príplatok, a tiež s vecami ako diaľkové ovládanie cez kľúčik či telefón, prípadne systém čiastočne autonómnej jazdy.

Nová generácia BMW radu 5 má byť asi o 100 kg ľahšia a samozrejme si automobilka napíše do tabuliek nižšiu kombinovanú spotrebu a emisie CO2. Má prísť aj plug-in hybridná verzia a neskôr sa predstaví aj obľúbené kombi Touring. Nešlo by to ani bez pohonu všetkých kolies xDrive, M Paketu a podobne. Viac informácií prinesieme dnes, až BMW všetko zverejní oficiálne.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY