vytisknout velikost písma Nové BMW eRR je experimentálny superbike s elektrickým pohonom

Stroj vychádza z oceňovaného modelu S 1000 RR. Vznikol v spolupráci s Technickou univerzitou v Mníchove.
Nové BMW eRR je experimentálny superbike s elektrickým pohonom

Naozajstná smršť motocyklových noviniek nás čaká budúci týždeň, kedy v Miláne začína tradičný veľtrh EICMA. Motocyklová divízia BMW ale využila predveľtrhové informačné vákuum a pustila do sveta správu o elektrickom superbiku.

P90204265_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204269_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204266_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204268_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204270_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204267_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204272_highRes_bmw-motorrad-experim.jpgP90204271_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpg
Elektrický superbike BMW eRR

Stroj s názvom BMW eRR vychádza z oceňovaného modelu S 1000 RR, ktorý bol nedávno predstavený v modernizovanej verzii a po svete vyhráva jeden porovnávací test za druhým. Namiesto radového štvorvalca s výkonom 146 kW (199 k) v 13 500 ot./min. má ale motor elektrický.

BMW Motorrad bohužiaľ nedoprovodili stručnú tlačovú správu žiadnymi technickými parametrami. Sľubuje, že ich zverejní neskôr. Firma ale pri tejto príležitosti pripomenula, že jeden sériový jednostopový stroj už v ponuke má: "Pokiaľ ide o akceleráciu na prvých metroch, do 50 alebo 60 km/h, aj 199 koní modelu RR sa musí skloniť pred iným produktom BMW: elektrickým skútrom C evolution."

Experimentálny motocykel BMW ERR vznikol v spolupráci s Technickou univerzitou v Mníchove.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY