vytisknout velikost písma Nové BMW eRR je experimentálny superbike s elektrickým pohonom

Stroj vychádza z oceňovaného modelu S 1000 RR. Vznikol v spolupráci s Technickou univerzitou v Mníchove.
Nové BMW eRR je experimentálny superbike s elektrickým pohonom

Naozajstná smršť motocyklových noviniek nás čaká budúci týždeň, kedy v Miláne začína tradičný veľtrh EICMA. Motocyklová divízia BMW ale využila predveľtrhové informačné vákuum a pustila do sveta správu o elektrickom superbiku.

P90204265_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204269_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204266_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204268_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204270_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204267_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpgP90204272_highRes_bmw-motorrad-experim.jpgP90204271_highRes_bmw-motorrad-konzept.jpg
Elektrický superbike BMW eRR

Stroj s názvom BMW eRR vychádza z oceňovaného modelu S 1000 RR, ktorý bol nedávno predstavený v modernizovanej verzii a po svete vyhráva jeden porovnávací test za druhým. Namiesto radového štvorvalca s výkonom 146 kW (199 k) v 13 500 ot./min. má ale motor elektrický.

BMW Motorrad bohužiaľ nedoprovodili stručnú tlačovú správu žiadnymi technickými parametrami. Sľubuje, že ich zverejní neskôr. Firma ale pri tejto príležitosti pripomenula, že jeden sériový jednostopový stroj už v ponuke má: "Pokiaľ ide o akceleráciu na prvých metroch, do 50 alebo 60 km/h, aj 199 koní modelu RR sa musí skloniť pred iným produktom BMW: elektrickým skútrom C evolution."

Experimentálny motocykel BMW ERR vznikol v spolupráci s Technickou univerzitou v Mníchove.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY