vytisknout velikost písma Nové Audi TT ukazuje podobu. Zatiaľ na kresbách

Len niekoľko týždňov pred svetovou premiérou nového TT sa objavujú prvé náznaky jeho podoby. Kompaktné kupé dostane rovnakú koncernovú techniku ​​ako napríklad Škoda Octavia.
Nové Audi TT ukazuje podobu. Zatiaľ na kresbách

Nová generácia Audi TT bude predstavená svetu na autosalóne v Ženeve. To už vieme. Poznáme dokonca aj podobu jej palubnej dosky. Vzhľad exteriéru je ale dosiaľ zahalený tajomstvom. Respektíve bol.

109718-audi tt 5.jpg109719-audi tt 55.jpg
Dizajn TT nadväzuje na koncept malého crossoveru Audi allroad shooting brake

Z hlbín internetu sa vynorili tieto oficiálne skice, ktoré s predstihom odhaľujú vzhľad novej generácie malého kupé hatchbacku Audi A3. Do značnej miery potvrdzujú, že nedávny koncept Audi allroad shooting brake skutočne naznačoval podobu TT.

Na kresbách vidíme ten istý nový obrys masky single frame s ostro rezanými kontúrami, hranaté "štvoroké" svetlomety aj zadné svetlá spojené oblúkovou linkou odtrhovej hrany.

Audi TT novej generácie bude využívať rovnakú modulárnu platformu ako Volkswagen Golf, Seat Leon, Škoda Octavia a samozrejme aj Audi A3. Očakávať môžeme trochu nižšiu hmotnosť a jej priaznivejšie rozloženie medzi nápravami. Sériovo bude TT vybavené pohonom predných kolies, silnejšie motorizácie ponúknu aj štvorkolku na báze spojky Haldex V.

Dopredu nie je celkom jasné, ktoré z koncernových motorov sa objaví pod kapotou TT. Takmer s istotou možno ale predpokladať, že medzi nimi nebude chýbať 2.0 TFSI (EA888) a 2.0 TDI (EA288).

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY