vytisknout velikost písma Nové Audi TT RS prezradené bez maskovania

Nové Audi TT RS prezradené bez maskovania

Vyzerá to, že premiéra nového Audi TT RS je na spadnutie. Možno sa chystá už na blížiaci sa autosalón v New Yorku. V Španielsku sa totiž podarilo odfotiť nezamaskovaný exemplár nového TT RS. Nie, nie je to tuning aktuálnej generácie Audi TT, je to skutočne predprodukčný exemplár nového RS.

audi tt rs leaked.jpg
Audi TT RS dostane opäť päťvalec 2.5 TFSI a pohon všetkých kolies. Zmizne ale manuálna prevodovka, už bude len sedemrýchlostný dvojspojkový automat

Snímka sa objavila na Instagrame u používateľa autogespot_spain. Pokiaľ ide o Audi TT RS, to sa bude držať rovnakého receptu ako predchádzajúce generácie. Pod kapotou bude pracovať naprieč uložený päťvalec 2.5 TFSI. Jeho výkon by sa mohol pohybovať okolo 400 koní.

Pohon všetkých kolies quattro je samozrejmosťou. Opäť dostane medzinápravovú spojku založenú na systéme Haldex, ale s iným nastavením, aby funkcia zodpovedala športovému autu. Oproti predchádzajúcej generácii sa ale už nepočíta s manuálnou prevodovkou. Audi TT RS bude k dispozícii len so sedemrýchlostným dvojspojkovým automatom.

Neskôr by sa mohol objaviť aj roadster TT RS s prakticky totožnou technikou, ale to až po predstavení bežného modelu TT so sťahovacou strechou. Jeho premiéra sa očakáva na jeseň v Paríži. Do predaja by sa ostré Audi TT malo dostať už na konci tohto roka.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY