vytisknout velikost písma Nové Audi Q7 si už môžete objednať. Stojí minimálne 60 900 eur

Nové Audi Q7 si už môžete objednať. Stojí minimálne 60 900 eur

Automobilka Audi oficiálne oznámila, že dnešným dňom štartuje predpredaj novej generácie modelu Q7. Ak teda chcete byť medzi prvými majiteľmi, už si môžete podať svoju objednávku. Prvé hotové exempláre dorazia do showroomov v júni.

Základné Audi Q7 nastupujúcej generácie používa motor 3.0 TDI s výkonom 200 kW (272 k). Záujemcovia si na takéto auto musia pripraviť minimálne 60 900 eur. Benzínová varianta osadená trojlitrovým šesťvalcom TFSI disponujúcim maximom 245 kW (333 k) potom vyjde minimálne na 62 900 eur.

Nová generácia Audi Q7 má na čo nadväzovať. Generácia prvá sa nakoniec dostala na približne pol milióna predaných kusov. Okrem spomínaných motorov bude u novinky postupom času k dispozícii aj slabší diesel 3.0 TDI (160 kW / 218 k) a naopak vrcholné 3.0 TDI e-tron, ktoré sa ukázalo v Ženeve.

getthumbnail (1).jpggetthumbnail (2).jpggetthumbnail.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY