vytisknout velikost písma Nové Audi Q7 odhalené! Prezrite si prvé fotky celého vozidla

Nové Audi Q7 odhalené! Prezrite si prvé fotky celého vozidla

Po oficiálnom predstavení Audi RS 3 Sportback sa dnes ešte raz k tejto automobilke vrátime a to s novinkou možno ešte dôležitejšou. Dlho očakávaná nová generácia modelu Q7 totiž bola odhalená. Síce veľa informácií k dispozícii nie je a obrázky sú neoficiálne, ale napriek tomu stojí určite za pozornosť. Ako sa vám táto novinka páči?

Po stránke dizajnu sa očakávané stalo skutočnosťou. Nová Q7 dostala hranatejšiu karosériu, masku inšpirovanú novou generáciou modelu TT a nechýbajú samozrejme ani diódové svetlomety. Interiér sa nesie presne v duchu posledných trendov značky, takže žiadne vyložené prekvapenia nečakajte. Možno trochu prekvapivé je spracovanie palubnej dosky s mriežkou výduchov ventilácie spojenou do jedného celku. Tuto veci Audi kompletne prevzalo z nového Passatu.

Dá sa predpokladať, že ďalšie podrobnosti vypustí Audi do sveta veľmi skoro, takže si na ne radšej počkajme. Z predchádzajúcich informácií vyplýva, že Q7 bude zhruba o 360 kg ľahšia, že sa pod kapotou objaví diesel s elektrickým dúchadlom a doraziť by mala tiež verzia e-tron.

q7_2.jpgq7_3.jpgq7_1.jpg
Foto: autopareri

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY