vytisknout velikost písma Nové Audi Q7 odhalené! Prezrite si prvé fotky celého vozidla

Nové Audi Q7 odhalené! Prezrite si prvé fotky celého vozidla

Po oficiálnom predstavení Audi RS 3 Sportback sa dnes ešte raz k tejto automobilke vrátime a to s novinkou možno ešte dôležitejšou. Dlho očakávaná nová generácia modelu Q7 totiž bola odhalená. Síce veľa informácií k dispozícii nie je a obrázky sú neoficiálne, ale napriek tomu stojí určite za pozornosť. Ako sa vám táto novinka páči?

Po stránke dizajnu sa očakávané stalo skutočnosťou. Nová Q7 dostala hranatejšiu karosériu, masku inšpirovanú novou generáciou modelu TT a nechýbajú samozrejme ani diódové svetlomety. Interiér sa nesie presne v duchu posledných trendov značky, takže žiadne vyložené prekvapenia nečakajte. Možno trochu prekvapivé je spracovanie palubnej dosky s mriežkou výduchov ventilácie spojenou do jedného celku. Tuto veci Audi kompletne prevzalo z nového Passatu.

Dá sa predpokladať, že ďalšie podrobnosti vypustí Audi do sveta veľmi skoro, takže si na ne radšej počkajme. Z predchádzajúcich informácií vyplýva, že Q7 bude zhruba o 360 kg ľahšia, že sa pod kapotou objaví diesel s elektrickým dúchadlom a doraziť by mala tiež verzia e-tron.

q7_2.jpgq7_3.jpgq7_1.jpg
Foto: autopareri

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY