vytisknout velikost písma Nová Toyota Hilux testuje svoju nerozbitnosť ešte pred začiatkom predaja

Určite si spomeniete na legendárny diel relácie Top Gear, kedy prešla Toyota Hilux veľmi špeciálnym testom, ktorý demonštroval nerozbitnosť a odolnosť japonského pick-upu. Aktuálne sa chystá Hilux v úplne novej generácii a ako to tak vyzerá, svoj netradičný test odolnosti a nerozbitnosti má už za sebou.

Stalo sa tak v thajskej provincii Lampang, kde sa prevrátil voz prevážajúci šesť úplne nových a zatiaľ ešte oficiálne neodhalených exemplárov Toyoty Hilux najnovšej generácie. Auto malo namierené do Bangkoku. Mimochodom podľa dostupných informácií malo zajtra (teda 21. mája) prebehnúť v Thajsku oficiálne predstavenie toho modelu.

Dôvodom nehody je zrejme kombinácia príliš vysokej rýchlosti a preťaženie auta, ktoré Toyoty viezlo. Každopádne počas jazdy sa nákladnému Isuzu rozkýval príves, ktorý sa nakoniec tiež prevrátil a následne prevrátil aj nákladné auto. Vodič vyviazol bez vážnejších zranení.

Samotná podoba novej generácie Toyoty Hilux ale nie je tajomstvom. Už istú dobu kolujú po internete fotky ukazujúce nepoškodené auto bez akéhokoľvek maskovania. Nájdete ich nižšie v galérii.

hilux_2.jpghilux_4.jpghilux_3.jpghilux_1.jpghilux_2_1.jpghilux_3_1.jpghilux_1_1.jpghilux_4_1.jpghilux_5.jpg
Foto: matichon Online, hiluxrevothailand.com

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY