vytisknout velikost písma Nová Toyota Hilux testuje svoju nerozbitnosť ešte pred začiatkom predaja

Určite si spomeniete na legendárny diel relácie Top Gear, kedy prešla Toyota Hilux veľmi špeciálnym testom, ktorý demonštroval nerozbitnosť a odolnosť japonského pick-upu. Aktuálne sa chystá Hilux v úplne novej generácii a ako to tak vyzerá, svoj netradičný test odolnosti a nerozbitnosti má už za sebou.

Stalo sa tak v thajskej provincii Lampang, kde sa prevrátil voz prevážajúci šesť úplne nových a zatiaľ ešte oficiálne neodhalených exemplárov Toyoty Hilux najnovšej generácie. Auto malo namierené do Bangkoku. Mimochodom podľa dostupných informácií malo zajtra (teda 21. mája) prebehnúť v Thajsku oficiálne predstavenie toho modelu.

Dôvodom nehody je zrejme kombinácia príliš vysokej rýchlosti a preťaženie auta, ktoré Toyoty viezlo. Každopádne počas jazdy sa nákladnému Isuzu rozkýval príves, ktorý sa nakoniec tiež prevrátil a následne prevrátil aj nákladné auto. Vodič vyviazol bez vážnejších zranení.

Samotná podoba novej generácie Toyoty Hilux ale nie je tajomstvom. Už istú dobu kolujú po internete fotky ukazujúce nepoškodené auto bez akéhokoľvek maskovania. Nájdete ich nižšie v galérii.

hilux_2.jpghilux_4.jpghilux_3.jpghilux_1.jpghilux_2_1.jpghilux_3_1.jpghilux_1_1.jpghilux_4_1.jpghilux_5.jpg
Foto: matichon Online, hiluxrevothailand.com

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY