vytisknout velikost písma Nová Škoda Superb sa podľa očakávania rozlúči so šesťvalcom

Nová Škoda Superb sa podľa očakávania rozlúči so šesťvalcom

Po novej Fabii sa obracia pozornosť automobilky Škoda k nastupujúcej generácii modelu Superb. Tá sa predstaví budúci rok na autosalóne v Ženeve, dostane atraktívny dizajn nadväzujúci na VisionC a techniku ​​prevzatú z nového Passatu. 

Teda aspoň toto tvrdí nemenovaný zdroj priamo z automobilky, na ktorý sa odvolávajú kolegovia z austrálskeho Caradvice. Podľa neho bude Superb technicky vychádzať z najnovšieho Passatu, oproti terajšej generácii narastie do šírky, na dĺžku by mal merať približne 4,8 m a celkovo sa zníži. Údajne sa potom dočkáme ešte väčšieho interiéru, než aký ponúka existujúca verzia. Superb príde ako liftback a kombi. 

Pod kapotou sa objaví dvojlitrové TDI naladené na 140 kW (190 k), rovnako ako benzínový dvojliter TSI s maximom 206 kW (280 k). Ten bude spojený s pohonom všetkých kolies a v ponuke nahradí podľa očakávania súčasný atmosférický šesťvalec. Podľa skorších informácií si na svoje prídu aj priaznivci ekológie, pretože aj Superb má (rovnako ako Passat) doraziť v hybridnom prevedení. 

Neoficiálne zdroje nakoniec sľubujú zahájenie predaja novej generácie Škody Superb v polovici budúceho roka.

Zdroj: Caradvice

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY