vytisknout velikost písma Nová Škoda Octavia Scout prichádza s cenou od 24 850 eur

Nová Škoda Octavia Scout prichádza s cenou od 24 850 eur

Mladoboleslavská automobilka dnes zverejnila ceny svojej ďalšej novinky. Octavia Scout dostala základnú cenovku 24 850 eur. Najdostupnejšia je verzia osadená naftovým dvojlitrom s výkonom 110 kW (150 k). Štandardom pre všetky motorizácie je prítomnosť medzinápravovej spojky Haldex a zvýšený podvozok. Prvé exempláre dorazia k zákazníkom v auguste.

Scout ponúkne okrem základného prevedenia aj výkonnejší dieselový štvorvalec, ktorý bol doteraz dostupný iba pri modeli RS, a to samozrejme len s pohonom prednej nápravy. Scout 2.0 TDI 4x4 (135 kW / 184 k) vyjde minimálne na 27 tisíc eur. Štandardom je automatická prevodovka DSG. Mimochodom naftové RS s automatom a karosériou kombi stojí 26 487 eur.

Záujemcovia o benzín môžu siahnuť po motore 1.8 TSI (132 kW / 180 k). Taktiež tu je štandardom prevodovka DSG. Prvá cena začína čiastkou 25 320 eur. Súčasťou základnej výbavy pre všetky varianty je podvozok zvýšený na 171 mm, paket pre zlé cesty, sedemnásťpalcové zliatinové kolesá, dvojzónová klimatizácia, tempomat alebo vyhrievané predné sedadlá.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY