vytisknout velikost písma Nová Škoda Octavia Scout prichádza s cenou od 24 850 eur

Nová Škoda Octavia Scout prichádza s cenou od 24 850 eur

Mladoboleslavská automobilka dnes zverejnila ceny svojej ďalšej novinky. Octavia Scout dostala základnú cenovku 24 850 eur. Najdostupnejšia je verzia osadená naftovým dvojlitrom s výkonom 110 kW (150 k). Štandardom pre všetky motorizácie je prítomnosť medzinápravovej spojky Haldex a zvýšený podvozok. Prvé exempláre dorazia k zákazníkom v auguste.

Scout ponúkne okrem základného prevedenia aj výkonnejší dieselový štvorvalec, ktorý bol doteraz dostupný iba pri modeli RS, a to samozrejme len s pohonom prednej nápravy. Scout 2.0 TDI 4x4 (135 kW / 184 k) vyjde minimálne na 27 tisíc eur. Štandardom je automatická prevodovka DSG. Mimochodom naftové RS s automatom a karosériou kombi stojí 26 487 eur.

Záujemcovia o benzín môžu siahnuť po motore 1.8 TSI (132 kW / 180 k). Taktiež tu je štandardom prevodovka DSG. Prvá cena začína čiastkou 25 320 eur. Súčasťou základnej výbavy pre všetky varianty je podvozok zvýšený na 171 mm, paket pre zlé cesty, sedemnásťpalcové zliatinové kolesá, dvojzónová klimatizácia, tempomat alebo vyhrievané predné sedadlá.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY