vytisknout velikost písma Nová Škoda Fabia: Úplný základ od 8 541 eur

Nová Škoda Fabia: Úplný základ od 8 541 eur

Na svete sú ceny novej Škody Fabia. Holý základ bez klimatizácie kúpite za 8 541 eur. Dostanete za to litrový trojvalec s výkonom 44 kW (60 k) vo výbave Active. Škoda ale ponúka od začiatku výhodný paket Plus za 170 eur, ktorý klimatizáciu pridáva. Cena aj s najzákladnejším komfortným prvkom sa tak stále drží pod 9 tisícmi eur.

Príplatok za druhý vyšší stupeň výbavy Ambition je potom zhruba 500 eur. Ak chcete najvyššiu výbavu Style, pripravte si nad rámec výbavy Ambition ešte ďalších 836 eur. Za silnejší trojvalec dáte minimálne 9 200 eur (Active), za tisícdvestovku TSI potom 9 777 eur. Aj diesel 1.4 TDI s výkonom 66 kW (90 k) sa vošiel do najzákladnejšie výbavy a stojí od 11 740 eur.

Najdrahšia základná cena novej Fabie je 14 395 eur za motor 1.4 TDI 66 kW s automatickou prevodovkou DSG. Za automat sa v oboch motorizáciách pripláca zhruba 1 200 eur. Z cenového porovnania taktiež vyplýva aj pokles cien Fabie proti predchádzajúcej generácii.

Základná výbava novej Fabie obsahuje napríklad stabilizáciu, elektronicky riadený diferenciál XDS +, šesť airbagov a systém stop / štart. Druhý stupeň výbavy pridáva systém núdzového brzdenia, autorádio, elektrické okná vpredu, vyhrievané zrkadlá, diaľkové ovládanie centrálneho zamykania a napríklad hmlovky.

Najvyššia výbava potom má v základe napríklad 15 "hliníkové kolesá, lepšie autorádio, svetlá s LED diódami pre denné svietenie, dotykový displej pre ovládanie rádia a palubného počítača, automatickú digitálnu klimatizáciu či bezkľúčové štartovanie.

CECQQCVQULUCQQQUCILEIICLEDDQJQVE.jpgCECQQCVQULUCQQQUCILEIICLUAKDWUZS.jpgCECQQVQMQPVEQQQUCILIECWQSPAOWBEU.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY