vytisknout velikost písma Nová Škoda Fabia: Úplný základ od 8 541 eur

Nová Škoda Fabia: Úplný základ od 8 541 eur

Na svete sú ceny novej Škody Fabia. Holý základ bez klimatizácie kúpite za 8 541 eur. Dostanete za to litrový trojvalec s výkonom 44 kW (60 k) vo výbave Active. Škoda ale ponúka od začiatku výhodný paket Plus za 170 eur, ktorý klimatizáciu pridáva. Cena aj s najzákladnejším komfortným prvkom sa tak stále drží pod 9 tisícmi eur.

Príplatok za druhý vyšší stupeň výbavy Ambition je potom zhruba 500 eur. Ak chcete najvyššiu výbavu Style, pripravte si nad rámec výbavy Ambition ešte ďalších 836 eur. Za silnejší trojvalec dáte minimálne 9 200 eur (Active), za tisícdvestovku TSI potom 9 777 eur. Aj diesel 1.4 TDI s výkonom 66 kW (90 k) sa vošiel do najzákladnejšie výbavy a stojí od 11 740 eur.

Najdrahšia základná cena novej Fabie je 14 395 eur za motor 1.4 TDI 66 kW s automatickou prevodovkou DSG. Za automat sa v oboch motorizáciách pripláca zhruba 1 200 eur. Z cenového porovnania taktiež vyplýva aj pokles cien Fabie proti predchádzajúcej generácii.

Základná výbava novej Fabie obsahuje napríklad stabilizáciu, elektronicky riadený diferenciál XDS +, šesť airbagov a systém stop / štart. Druhý stupeň výbavy pridáva systém núdzového brzdenia, autorádio, elektrické okná vpredu, vyhrievané zrkadlá, diaľkové ovládanie centrálneho zamykania a napríklad hmlovky.

Najvyššia výbava potom má v základe napríklad 15 "hliníkové kolesá, lepšie autorádio, svetlá s LED diódami pre denné svietenie, dotykový displej pre ovládanie rádia a palubného počítača, automatickú digitálnu klimatizáciu či bezkľúčové štartovanie.

CECQQCVQULUCQQQUCILEIICLEDDQJQVE.jpgCECQQCVQULUCQQQUCILEIICLUAKDWUZS.jpgCECQQVQMQPVEQQQUCILIECWQSPAOWBEU.jpg

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY