vytisknout velikost písma Nová Škoda Fabia: Úplný základ od 8 541 eur

Nová Škoda Fabia: Úplný základ od 8 541 eur

Na svete sú ceny novej Škody Fabia. Holý základ bez klimatizácie kúpite za 8 541 eur. Dostanete za to litrový trojvalec s výkonom 44 kW (60 k) vo výbave Active. Škoda ale ponúka od začiatku výhodný paket Plus za 170 eur, ktorý klimatizáciu pridáva. Cena aj s najzákladnejším komfortným prvkom sa tak stále drží pod 9 tisícmi eur.

Príplatok za druhý vyšší stupeň výbavy Ambition je potom zhruba 500 eur. Ak chcete najvyššiu výbavu Style, pripravte si nad rámec výbavy Ambition ešte ďalších 836 eur. Za silnejší trojvalec dáte minimálne 9 200 eur (Active), za tisícdvestovku TSI potom 9 777 eur. Aj diesel 1.4 TDI s výkonom 66 kW (90 k) sa vošiel do najzákladnejšie výbavy a stojí od 11 740 eur.

Najdrahšia základná cena novej Fabie je 14 395 eur za motor 1.4 TDI 66 kW s automatickou prevodovkou DSG. Za automat sa v oboch motorizáciách pripláca zhruba 1 200 eur. Z cenového porovnania taktiež vyplýva aj pokles cien Fabie proti predchádzajúcej generácii.

Základná výbava novej Fabie obsahuje napríklad stabilizáciu, elektronicky riadený diferenciál XDS +, šesť airbagov a systém stop / štart. Druhý stupeň výbavy pridáva systém núdzového brzdenia, autorádio, elektrické okná vpredu, vyhrievané zrkadlá, diaľkové ovládanie centrálneho zamykania a napríklad hmlovky.

Najvyššia výbava potom má v základe napríklad 15 "hliníkové kolesá, lepšie autorádio, svetlá s LED diódami pre denné svietenie, dotykový displej pre ovládanie rádia a palubného počítača, automatickú digitálnu klimatizáciu či bezkľúčové štartovanie.

CECQQCVQULUCQQQUCILEIICLEDDQJQVE.jpgCECQQCVQULUCQQQUCILEIICLUAKDWUZS.jpgCECQQVQMQPVEQQQUCILIECWQSPAOWBEU.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY