vytisknout velikost písma Nová Škoda Fabia sa ukazuje na ďalších fotkách aj s karosériou sedan

Nová Škoda Fabia sa ukazuje na ďalších fotkách aj s karosériou sedan

O novej Škode Fabia toho bolo už napísané viac než dosť, ale fotiek k dispozícii stále veľa nie je. Aktuálne sa objavili ďalšie dve oficiálne, ktoré opäť ukazujú mladoboleslavskú novinku umiestnenú do reálneho prostredia, a vďaka ktorým si okrem iného môžeme prezrieť nový hatchback priamo z profilu. Ako sa vám silueta tretej generácie páči?

Aby toho nebolo málo, po internete začal tiež kolovať návrh verzie s karosériou sedan. Či na neho naozaj raz dôjde, to v tejto chvíli nie je isté. Určite by sa ale našli trhy, kde by si svojich zákazníkov našiel. Či už to bude so sedanom, ako chce, ak by výsledok vyzeral podobne ako priložený návrh, o škaredé auto by určite nešlo.

Všetko ostatné o novej Fabii už bolo napísané. Ak vás tento model zaujíma, odkážeme vás do sekcie, kde na jednom mieste nájdete všetky články týkajúce sa tohto vozidla. Mimochodom, prvé jazdné dojmy prinesieme začiatkom októbra.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY