vytisknout velikost písma Nová Škoda Fabia III sa dnes preháňa okolo Prahy

Nová Škoda Fabia III sa dnes preháňa okolo Prahy
Zoznam kapitol
  1. Nová Škoda Fabia III
  2. Nová Škoda Fabia III: Fotogaléria

Ako sa stalo zvykom, Škoda pred premiérou svojho ďalšieho nového modelu "zvyšuje povedomie" stále častejšími jazdami maskovaných prototypov po frekventovaných diaľniciach. Tieto fotografie novej Škody Fabia III pridal náš čitateľ Jakub dnes dopoludnia na severovýchodnom okraji Prahy.

"Vozidlo išlo celkom agresívnou jazdou a po prejazde okolo Centra Černý Most pokračovalo ďalej na R10 na Mladú Boleslav," napísal nám Jakub v sprievodnom e-maili.

IMG_20140806_085209 2.jpgIMG_20140806_085845 2.jpgIMG_20140806_085739 2.jpg
Pod maskovaním zreteľne presvitajú niektoré z hlavných rysov novej Fabie

Nová Fabia na jeho snímkach je stále ešte pomerne dôkladne zamaskovaná. Takto zblízka sú ale pod kamuflážou už dobre vidieť niektoré črty, ktoré budú určovať jej podobu: všimnite si široké a nízke masky chladiča, línie C-stĺpika a tiež zadných svetiel, ktoré budú tvarom veľmi pripomínať tie z prvej generácie Fabie.

Dobre je vidieť tiež vítaný posun v proporciách: nové auto má viditeľne športovejší pomer výšky k šírke ako doterajší model.

Hoci výstavnú premiéru bude mať nová Škoda Fabia až na autosalóne v Paríži, všeličo už o nej vieme. V minulých týždňoch sme priniesli základné informácie o jej technike a výbave a tiež prehľadnú tabuľku motorizácií.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY