vytisknout velikost písma Nová Škoda Fabia ako pick-up? Áno, aj to je možné

Študenti škodováckeho učilišťa opäť postavili špeciál pre tunerský zraz vo Wörthersee. Tentoraz je to pick-up na báze Fabie.
Nová Škoda Fabia ako pick-up? Áno, aj to je možné
Zoznam kapitol
  1. Škoda FUNstar
  2. Fotogaléria: Škoda FUNstar

Blíži sa tunerský zraz vo Wörthersee, čo neznamená nič iné, než že sa k alpskému jazeru zase zíde množstvo priaznivcov okrídlených koncernových hatchbackov so zníženými podvozkami, načipovanými motormi TDI a veľmi hlasnými audio systémami.

fabia pickup (1).jpgfabia pickup (4).jpgfabia pickup (5).jpgNeboli náhodou tie zelené diódy v móde v čase prvého dielu Rýchlo a zbesilo?

Na zraze vo Wörthersee sa predvedie opäť aj Škoda študentským projektom upravenej Fabie. Z tej sa stal pick-up, ktorý automobilka vybrala z 84 dizajnových návrhov študentov škodováckeho učilišťa. Práce na projekte sa začali už v septembri 2014.

Pod kapotou Škody FUNstar, ako sa táto Fabia Pick-up volá, je motor 1.2 TSI spojený s prevodovkou DSG. Zaujímavé je, že študenti pôvodne chceli do vozidla dať motor 1.8 TSI, ale ten by sa tam vraj nevošiel. Chýbať nemôže ani audio systém s výkonom 1400 W a tiež 200W subwoofer.

Aby pick-up Fabia držal pohromade, má auto zosilnené B-stĺpiky a tiež výstuhy v bokoch. Rovnako sa nepočíta s tým, že by niekedy vozilo náklad. Toto je len hračka a výstavný kus, rovnako ako minuloročná Škoda CitiJet.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY