vytisknout velikost písma Nová Škoda Fabia ako pick-up? Áno, aj to je možné

Študenti škodováckeho učilišťa opäť postavili špeciál pre tunerský zraz vo Wörthersee. Tentoraz je to pick-up na báze Fabie.
Nová Škoda Fabia ako pick-up? Áno, aj to je možné
Zoznam kapitol
  1. Škoda FUNstar
  2. Fotogaléria: Škoda FUNstar

Blíži sa tunerský zraz vo Wörthersee, čo neznamená nič iné, než že sa k alpskému jazeru zase zíde množstvo priaznivcov okrídlených koncernových hatchbackov so zníženými podvozkami, načipovanými motormi TDI a veľmi hlasnými audio systémami.

fabia pickup (1).jpgfabia pickup (4).jpgfabia pickup (5).jpgNeboli náhodou tie zelené diódy v móde v čase prvého dielu Rýchlo a zbesilo?

Na zraze vo Wörthersee sa predvedie opäť aj Škoda študentským projektom upravenej Fabie. Z tej sa stal pick-up, ktorý automobilka vybrala z 84 dizajnových návrhov študentov škodováckeho učilišťa. Práce na projekte sa začali už v septembri 2014.

Pod kapotou Škody FUNstar, ako sa táto Fabia Pick-up volá, je motor 1.2 TSI spojený s prevodovkou DSG. Zaujímavé je, že študenti pôvodne chceli do vozidla dať motor 1.8 TSI, ale ten by sa tam vraj nevošiel. Chýbať nemôže ani audio systém s výkonom 1400 W a tiež 200W subwoofer.

Aby pick-up Fabia držal pohromade, má auto zosilnené B-stĺpiky a tiež výstuhy v bokoch. Rovnako sa nepočíta s tým, že by niekedy vozilo náklad. Toto je len hračka a výstavný kus, rovnako ako minuloročná Škoda CitiJet.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY