vytisknout velikost písma Nová Mazda2 prezradená na prvých oficiálnych fotkách

Nová Mazda2 prezradená na prvých oficiálnych fotkách

Na svete sú prvé fotky nového hatchbacku Mazda2. Ako sa dalo predpokladať, dizajn vychádza zo súčasnej filozofie japonskej značky a nadväzuje na trend nastolený väčšími modelmi Mazda 3 a Mazda 6.

Interiér, hoci ide o japonskú verziu (všimnite si tiež domáceho mena Demio, ktoré je určite známe všetkým hráčom závodného simulátora Gran Turismo), vlastne zodpovedá už skoršiemu videu z testovania.

Automobilka ešte vyčkáva so zverejnením oficiálnej tlačovej správy, ale vzhľadom k úniku fotiek ju môžeme čakať každou hodinou. Čo sa použitých motorov týka, zatiaľ vieme len o troch jednotkách.

Základným motorom bude štvorvalcová tisíctristovka Skyactiv, nad ňou bude stáť benzínová tisícpäťstovka. Európa dostane aj úplne nový diesel 1.5 Skyactiv-D s výkonom 77 kW (105 k) a krútiacim momentom 250 Nm.

Nová Mazda2 nadväzuje na koncept Mazda Hazumi, predstavený na jarnom autosalóne v Ženeve.

1567136894669825781.jpg20112201381919334013.jpg4191414721646792882.jpg

910829741228683100.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY