vytisknout velikost písma Nová Mazda MX-5 v úprave od AutoExe: Lepší dizajn, tuhšia karoséria

Nová Mazda MX-5 v úprave od AutoExe: Lepší dizajn, tuhšia karoséria

Zatiaľ čo slovenský trh ešte stále čaká na oficiálne začatie predaja novej generácie Mazdy MX-5, v Japonsku sa už objavujú prvé úpravy. Jednu takú pripravila spoločnosť AutoExe. Radikálne zmeny typu inštalácie systému preplňovania nečakajte. Okrem dizajnu sa spomínaný úpravca zameral hlavne na vylepšenie jazdných vlastností.

Ľudia od AutoExe prerobili predný aj zadný nárazník, dopredu nainštalovali menší spojler a ďalší spojler pridali aj dozadu. Samozrejme nemôže chýbať ani difúzor, športový výfuk a ostatné kolesá. Výsledok nevyzerá na pohľad vôbec zle.

Dôležitejšie veci ale máme hľadať inde. AutoExe pridá športovejšie naladené odpruženie a rôzne výstuhy tak, aby bola karoséria Mazdy MX-5 ešte tuhšia. Motor môže dostať športový vzduchový filter a iný olejový filter. V kombinácii s už spomínaným novým výfukom majú tieto menšie zmeny pozitívny vplyv na výkon, presné číslo ale AutoExe neuvádza. Významné posilnenie to však nebude.

mx5_7.jpgmx5_8.jpgmx5_9.jpgmx5_4.jpgmx5_5.jpgmx5_6.jpgmx5_1.jpgmx5_2.jpgmx5_3.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY