vytisknout velikost písma Nová Mazda MX-5 v úprave od AutoExe: Lepší dizajn, tuhšia karoséria

Nová Mazda MX-5 v úprave od AutoExe: Lepší dizajn, tuhšia karoséria

Zatiaľ čo slovenský trh ešte stále čaká na oficiálne začatie predaja novej generácie Mazdy MX-5, v Japonsku sa už objavujú prvé úpravy. Jednu takú pripravila spoločnosť AutoExe. Radikálne zmeny typu inštalácie systému preplňovania nečakajte. Okrem dizajnu sa spomínaný úpravca zameral hlavne na vylepšenie jazdných vlastností.

Ľudia od AutoExe prerobili predný aj zadný nárazník, dopredu nainštalovali menší spojler a ďalší spojler pridali aj dozadu. Samozrejme nemôže chýbať ani difúzor, športový výfuk a ostatné kolesá. Výsledok nevyzerá na pohľad vôbec zle.

Dôležitejšie veci ale máme hľadať inde. AutoExe pridá športovejšie naladené odpruženie a rôzne výstuhy tak, aby bola karoséria Mazdy MX-5 ešte tuhšia. Motor môže dostať športový vzduchový filter a iný olejový filter. V kombinácii s už spomínaným novým výfukom majú tieto menšie zmeny pozitívny vplyv na výkon, presné číslo ale AutoExe neuvádza. Významné posilnenie to však nebude.

mx5_7.jpgmx5_8.jpgmx5_9.jpgmx5_4.jpgmx5_5.jpgmx5_6.jpgmx5_1.jpgmx5_2.jpgmx5_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY