vytisknout velikost písma Nová Mazda MX-5 sa ešte ani nepredáva a už je tu jej prvý tuning

Spoločnosť BBR predstavila balíček úprav pre novú generáciu najpredávanejšieho roadstera.
Nová Mazda MX-5 sa ešte ani nepredáva a už je tu jej prvý tuning

Sériová podoba štvrtej generácie roadsteru Mazda MX-5 je už síce známa, ale na začiatku predaja si ešte nejakú dobu počkáme. Dokonca ani nepoznáme presné technické špecifikácie pre európsky trh. Avšak v Británii už vedia, ako budú Mazdu MX-5 tuningovať.

Spoločnosť BBR sa zaoberá prestavbami roadsterov MX-5 už celkom dlho. Teraz predstavuje pripravovaný kit na novú MX-5 a tvrdí, že ak vozidlo dostane dvojlitrový štvorvalec SKYACTIV, nie je problém aj bez preplňovania dosiahnuť na výkon okolo 200 koní. BBR totiž podobný kit ponúka na model Mazda3 s týmto motorom.

Posledná generácia NC tiež nakoniec dokázala po zásahu tunera BBR prekročiť hranicu 200 atmosférických koní vďaka dôkladnej prestavbe motora. Všetko ale záleží na tom, či Mazda bude skutočne predávať MX-5 aj s dvojlitrom. Zatiaľ bol totiž oficiálne potvrdený iba motor 1.5 SKYACTIV.

Na neskoršiu dobu sa chystá aj plniaca sada. V BBR majú v obľube ako turbodúchadlá, tak aj mechanické kompresory. Spoločnosť tiež uvádza, že chce optickým paketom so spojlermi pridať štíhlym líniám Mazdy viac dôrazu. Celkový paket úprav spoločnosť predstaví na jar.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY