vytisknout velikost písma Nová Mazda MX-5 sa ešte ani nepredáva a už je tu jej prvý tuning

Spoločnosť BBR predstavila balíček úprav pre novú generáciu najpredávanejšieho roadstera.
Nová Mazda MX-5 sa ešte ani nepredáva a už je tu jej prvý tuning

Sériová podoba štvrtej generácie roadsteru Mazda MX-5 je už síce známa, ale na začiatku predaja si ešte nejakú dobu počkáme. Dokonca ani nepoznáme presné technické špecifikácie pre európsky trh. Avšak v Británii už vedia, ako budú Mazdu MX-5 tuningovať.

Spoločnosť BBR sa zaoberá prestavbami roadsterov MX-5 už celkom dlho. Teraz predstavuje pripravovaný kit na novú MX-5 a tvrdí, že ak vozidlo dostane dvojlitrový štvorvalec SKYACTIV, nie je problém aj bez preplňovania dosiahnuť na výkon okolo 200 koní. BBR totiž podobný kit ponúka na model Mazda3 s týmto motorom.

Posledná generácia NC tiež nakoniec dokázala po zásahu tunera BBR prekročiť hranicu 200 atmosférických koní vďaka dôkladnej prestavbe motora. Všetko ale záleží na tom, či Mazda bude skutočne predávať MX-5 aj s dvojlitrom. Zatiaľ bol totiž oficiálne potvrdený iba motor 1.5 SKYACTIV.

Na neskoršiu dobu sa chystá aj plniaca sada. V BBR majú v obľube ako turbodúchadlá, tak aj mechanické kompresory. Spoločnosť tiež uvádza, že chce optickým paketom so spojlermi pridať štíhlym líniám Mazdy viac dôrazu. Celkový paket úprav spoločnosť predstaví na jar.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY