vytisknout velikost písma Nová Mazda MX-5 sa ešte ani nepredáva a už je tu jej prvý tuning

Spoločnosť BBR predstavila balíček úprav pre novú generáciu najpredávanejšieho roadstera.
Nová Mazda MX-5 sa ešte ani nepredáva a už je tu jej prvý tuning

Sériová podoba štvrtej generácie roadsteru Mazda MX-5 je už síce známa, ale na začiatku predaja si ešte nejakú dobu počkáme. Dokonca ani nepoznáme presné technické špecifikácie pre európsky trh. Avšak v Británii už vedia, ako budú Mazdu MX-5 tuningovať.

Spoločnosť BBR sa zaoberá prestavbami roadsterov MX-5 už celkom dlho. Teraz predstavuje pripravovaný kit na novú MX-5 a tvrdí, že ak vozidlo dostane dvojlitrový štvorvalec SKYACTIV, nie je problém aj bez preplňovania dosiahnuť na výkon okolo 200 koní. BBR totiž podobný kit ponúka na model Mazda3 s týmto motorom.

Posledná generácia NC tiež nakoniec dokázala po zásahu tunera BBR prekročiť hranicu 200 atmosférických koní vďaka dôkladnej prestavbe motora. Všetko ale záleží na tom, či Mazda bude skutočne predávať MX-5 aj s dvojlitrom. Zatiaľ bol totiž oficiálne potvrdený iba motor 1.5 SKYACTIV.

Na neskoršiu dobu sa chystá aj plniaca sada. V BBR majú v obľube ako turbodúchadlá, tak aj mechanické kompresory. Spoločnosť tiež uvádza, že chce optickým paketom so spojlermi pridať štíhlym líniám Mazdy viac dôrazu. Celkový paket úprav spoločnosť predstaví na jar.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY