vytisknout velikost písma Nová Lada Priora dostane meno Vesta. Pozrite si prvú neoficiálnu snímku

Nová Lada Priora dostane meno Vesta. Pozrite si prvú neoficiálnu snímku

Lada pripravuje prísun nových modelov a jednou takou novinkou bude sedan, ktorý v ponuke nahradí Prioru. Už predtým bolo oznámené, že tento automobil nebude ďalej používať staré meno, ale že dostane nové označenie - Vesta. No a Vestu si môžeme dnes prezrieť na prvom obrázku.

Ako to tak býva, internet predbehol oficiálne zámery automobilky. S veľkou pravdepodobnosťou tento záber pochádza z konferencie, kde sa preberali plány rozvoja automobilky AvtoVAZ, pričom táto konferencia sa podľa niektorých zdrojov konala už minulý týždeň. Každopádne na internet sa dostal prostredníctvom skupiny Just Lada pôsobiacej na sociálnej sieti VKontakte.

Hneď pri prvom pohľade je zrejmé nasledovanie štúdie Xray. Rozoberanie ďalších podrobností už sú ale čisté špekulácie, pretože Lada oficiálne okrem mena nepovedala zatiaľ o Veste vôbec nič. Tak uvidíme, s čím príde.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY