vytisknout velikost písma Nová Kia Sportage zachytená na videu bez maskovania

Včera Kia zverejnila prvé oficiálne informácie na tému štvrtej generácie modelu Sportage, dnes si vozidlo môžeme prezrieť prvýkrát bez maskovania. Na Youtube sa objavilo video ukazujúce kórejskú novinku bez maskovania. Bohužiaľ len zozadu.

Zdá sa, že nová Kia Sportage bude dynamickejšia a vozidlo na videu vyzerá tiež mohutnejšie. Po technickej stránke by nastupujúca generácia mala vychádzať z najnovšej generácie Hyundai Tucson. To znamená naftovú tisícsedemstovku s výkonom 85 kW (115 k), väčší dieselový dvojliter (100 kW/136 k, 136 kW/186 k) a dve verzie benzínovej tisícšestovky (97 kW/132 k, 130 kW/176 k). Chýbať nebude ani pohon všetkých kolies.

Hlavnou novinkou ale nakoniec údajne nebude vonkajší vzhľad, revolúciu máme očakávať v interiéri, ktorý by mal byť kvalitnejší, lepšie spracovaný a tiež priestrannejší. Uvidíme, čo prinesú nasledujúce dni, najneskôr 15. septembra budeme vedieť úplne všetko.

getthumbnail (30).jpggetthumbnail (31).jpggetthumbnail (32).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY