vytisknout velikost písma Nová Kia Sportage ešte raz. Tentoraz na oficiálnych fotkách

Nová Kia Sportage ešte raz. Tentoraz na oficiálnych fotkách

Kia si s utajením novej generácie modelu Sportage evidentne príliš ťažkú hlavu nerobila. Po sérii snímok priamo z prevádzky môžeme dnes ponúknuť ďalšie fotografie, ktoré majú tentoraz oficiálny pôvod a ktoré opäť ukazujú kórejskú novinku v celej jej kráse.

Oficiálne fotografie ale nepochádzajú z oficiálnych zdrojov, zverejnil ich TheKoreanCarBlog. Na predstavenie od samotnej automobilky ešte stále čakáme. Uvidíme, ako dlho bude Kia s oficiálnymi informáciami otáľať. V podstate už totiž poznáme o tomto automobile všetko, pretože dizajn prezradili neoficiálne fotografie a technika bude zhodná s Hyundaiom Tucson.

Nová Sportage však nebude jedinou dôležitou novinkou pre Frankfurtský autosalón. Kia na nadchádzajúcom autosalóne ukáže aj nový sedan Optima. Jeho podobu už tiež poznáme, pretože sa zhodou okolností aj táto novinka dostala do éteru skôr, ako to mala automobilka v pláne.

sportage_4.jpgsportage_1.jpgsportage_2.jpgsportage_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY