vytisknout velikost písma Nová Kia Sorento sa ukazuje na ďalších fotkách

Nová Kia Sorento sa ukazuje na ďalších fotkách

Nové SUV Kia Sorento sme už videli, teraz automobilka vypustila ďalšiu sadu fotiek, ktorá nám ponúkne napríklad pohľad do kufra a do interiéru. Ten sme zatiaľ mohli vidieť len na skice.

Z predchádzajúcich správ už vieme, že Kia Sorento je nižšia, dlhšia, širšia a ponúkne dva rôzne rázvory, aj keď nie je jasné, či bude predĺžený model, v ktorom bude oveľa viac miesta na treťom rade sedadiel, k dispozícii na našom trhu. Alebo či sa k nám bude voziť len ten predĺžený. Zlepšiť sa má kvalita interiéru a tiež celková jazdná kultivovanosť. To samozrejme zhodnotíme až v redakčnom teste.

K_5000.jpgK_5001.jpg
Interiér má byť kvalitnejší a jazda kultivovanejšia

Pod kapotou bude vo väčšine európskych áut pracovať modernizovaný štvorvalcový turbodiesel radu R zatiaľ v nešpecifikovaných parametroch. V Európe sa bude na niektorých trhoch ešte ponúkať priamovstrekový benzínový štvorvalec 2.4 GDI, ale ten asi nebude väčšinu zákazníkov zaujímať a vie to aj Kia.

Napríklad v USA bude k dispozícii aj benzínový šesťvalec 3,3 l s výkonom 270 koní. Na niektoré trhy, pravdepodobne do Číny, sa pozrie aj diesel 2,0 l. Motory bude možné kombinovať s manuálnou šesťstupňovou alebo modernizovanou automatickou prevodovkou. Pohon všetkých kolies je samozrejmosťou.

Po premiére na autosalóne v Paríži sa dozvieme presnejšie špecifikácie výbav pre európsky trh a do konca roka aj slovenské ceny. Predaj by mohol byť zahájený približne na jar 2015.

K_4995.jpgK_4996.jpgK_4997.jpg

K_4998.jpgK_4999.jpgK_5002.jpgK_5003.jpgK_5004.jpgK_5005.jpgK_5006.jpgK_5007.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY