vytisknout velikost písma Nová Kia Sorento sa tiež prvýkrát predstavuje v Paríži

Nová Kia Sorento sa tiež prvýkrát predstavuje v Paríži

Čo vieme o novom SUV Kia Sorento? Napríklad to, že benzínový šesťvalec 3,3 litra s výkonom 270 koní sa na náš trh nepozrie, ale to určite zákazníkov trápiť nebude. Naproti tomu najväčší záujem sa dá očakávať o diesel 2.0 CRDi, ktorý by mal byť k dispozícii výhradne s pohonom všetkých kolies a v dvoch verziách.

IMG_4684.JPGIMG_4685.JPGIMG_4686.JPG
Na prvý pohľad trochu pripomína z niektorých uhlov Volvo radu XC, ale to nebude na európskemu trhu určite na škodu

Nové Sorento má modernejší a na pohľad hodnotnejší interiér, aj keď istý ázijský dojem z niektorých materiálov predsa len stále pretrváva. No ergonómiu má Kia už pomerne dobre vyriešenú a aj komfort cestujúcich by sa mal výrazne posunúť. Skutočná kultivovanosť nebola práve silnou stránkou minulého Sorenta.

Kia Sorento je o 95 mm dlhšia (celkom 4780 mm), o 15 mm nižšia a o 5 mm širšia. Na niektorých trhoch bude v predaji aj verzia s dlhším rázvorom. Dôraz sa kladie vedľa emisií a spotreby aj na bezpečnosť. Tešte sa na multimediálny systém s mnohými funkciami a prepojiteľnosťou s chytrými telefónmi. Bez toho už to dnes nejde. Pre zadné sedadlá potom bude v ponuke za príplatok zábavný systém, na palube nájdu cestujúci zásuvku na 220V a ďalšie užitočné veci.

Ešte čakáme na upresnenie technických dát pre slovenský trh a tiež na to, aký motor sa u nás nakoniec predávať bude. V základe by sa mohol objaviť atmosférický benzínový štvorvalec 2.4 GDI s priamym vstrekovaním, ale otázkou je, či vôbec bude benzín slovenských zákazníkov zaujímať.

IMG_4687.JPGIMG_4688.JPGIMG_4689.JPGIMG_4693.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY