vytisknout velikost písma Nová Kia Sorento je dlhšia, nižšia a ponúkne predĺžený rázvor náprav

Nová Kia Sorento je dlhšia, nižšia a ponúkne predĺžený rázvor náprav

Kia Sorento tretej generácie bola odhalená. Automobilka zverejnila prvé základné informácie doplnené o niekoľko fotografií. Dizajn automobilu má na svedomí kórejske štúdio Namyang, ktoré spolupracovalo s kolegami z Frankfurtu a Kalifornia. Výsledok nevyzerá vôbec zle.

Dôležitejšie sú však v túto chvíľu rozmery. Novinka je dlhšia, nižšia a má väčší rázvor náprav v porovnaní s predchodcom. Na dĺžku nové Sorento pribralo 95 mm, výšku inžinieri znížili o 15 mm a rázvor natiahli o 80 mm. Tretia generácia je teda dlhá 4780 mm, vysoká 1685 mm a rázvor náprav dosahuje na 2780 mm. Tretí rad sedadiel údajne vďaka tomu ponúkne viac priestoru.

Tým sme ale fakty z tlačovej správy vyčerpali, ďalšie podrobnosti by mali čoskoro nasledovať. V Kórei sa totiž tretia generácia predstaví už koncom augusta. Výstavná premiéra je potom naplánovaná na parížsky autosalón.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY