vytisknout velikost písma Nová Kia Sorento je dlhšia, nižšia a ponúkne predĺžený rázvor náprav

Nová Kia Sorento je dlhšia, nižšia a ponúkne predĺžený rázvor náprav

Kia Sorento tretej generácie bola odhalená. Automobilka zverejnila prvé základné informácie doplnené o niekoľko fotografií. Dizajn automobilu má na svedomí kórejske štúdio Namyang, ktoré spolupracovalo s kolegami z Frankfurtu a Kalifornia. Výsledok nevyzerá vôbec zle.

Dôležitejšie sú však v túto chvíľu rozmery. Novinka je dlhšia, nižšia a má väčší rázvor náprav v porovnaní s predchodcom. Na dĺžku nové Sorento pribralo 95 mm, výšku inžinieri znížili o 15 mm a rázvor natiahli o 80 mm. Tretia generácia je teda dlhá 4780 mm, vysoká 1685 mm a rázvor náprav dosahuje na 2780 mm. Tretí rad sedadiel údajne vďaka tomu ponúkne viac priestoru.

Tým sme ale fakty z tlačovej správy vyčerpali, ďalšie podrobnosti by mali čoskoro nasledovať. V Kórei sa totiž tretia generácia predstaví už koncom augusta. Výstavná premiéra je potom naplánovaná na parížsky autosalón.

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY