vytisknout velikost písma Nová Kia Cadenza teraz oficiálne. Páči sa vám? Tak to máte smolu

Pre Kiu je kľúčový trh v Ázii a aj v USA. Automobilka sa pri návrhu interiéru inšpirovala európskymi luxusnými sedanmi.
Nová Kia Cadenza teraz oficiálne. Páči sa vám? Tak to máte smolu

Nedávno sme tu mali upútavku na nový sedan Kia Cadenza, ktorý sa v domovskej Južnej Kórei volá K7. Teraz sa von dostali prvé oficiálne snímky tohto veľkého luxusného sedanu, ktorý v roku 2016 zamieri do predaja. Bohužiaľ ale nie v Európe, takže si musíte nechať zájsť chuť.

000.jpg001.jpg002.jpg
Kia Cadenza v Európe nebude. Preto sa nepočíta ani s dieselom alebo downsizovanými motormi. Zatiaľ je pod kapotou minimálne benzínový šesťvalec

Pre Kiu je kľúčový trh v Ázii a aj v USA, kde určite nájde nový motor 3,3 l V6 bi-turbo uplatnenie. Jeho výkon 272 kW (370 k) posiela na predné kolesá osemstupňová automatická prevodovka. Motor pochádza od značky Hyundai a nájdete ho napríklad aj v novom sedane Genesis G90.

Vzhľadom k tomu, že sa s modelom Cadenza nepočíta pre export do Európy, pod kapotu sa nedostane turbodiesel. Budú len benzínové motory a vedľa preplňovanej jednotky sa v ponuke objaví aj atmosférický šesťvalec v základnom prevedení.

Kia sa pri návrhu interiéru inšpirovala európskymi luxusnými sedanmi ako Mercedes triedy S, BMW radu 7 alebo Audi A8. Nie snáď, že by kopírovala dizajn, ale cieľom bolo dosiahnuť rovnakú úroveň kvality a ergonómia ovládacích prvkov.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY