vytisknout velikost písma Nová Honda Jazz sľubuje viac komfortu, základný recept sa nemení

Nová Honda Jazz sľubuje viac komfortu, základný recept sa nemení

Honda privezie do Ženevy nový model Jazz v európskom prevedení, ktorý sa opäť postaví na hranicu medzi klasický hatchback segmentu B a malé MPV. Novinka vyráža na globálnej platforme Honda pre malé vozidlá, ktorú má napríklad aj crossover Honda HR-V. Technika sa zásadným spôsobom nemení, ale Jazz prichádza s novým palubným systémom s dotykovým ovládaním.

All-New_Jazz (0).jpgAll-New_Jazz (1).jpgEurópsky Jazz sa od toho japonského nepatrne líši. Automobil je postavený na rovnakej platforme ako crossover HR-V a poháňa ho motor 1.3 i-VTEC s výkonom 102 koní

Vnútri ponúkne nový Jazz viac miesta aj vďaka o 30 mm dlhšiemu rázvoru a samozrejme sú tu opäť variabilné zadné sedačky Honda Magic Seats. Batožinový priestor má v základnom usporiadaní objem 354 litrov, po sklopení zadných sedadiel delených v pomere 60/40 až 884 litrov.

All-New_Jazz (2).jpgAll-New_Jazz (3).jpg
Interiér nového Jazzu má být priestrannejší a komfortnejší

Honda sľubuje prvotriednu kultivovanosť jazdy a komfort. Nový je tiež podvozok a riadenie s elektrickým posilňovačom. O pohon sa má starať atmosferická jednatrojka i-VTEC s výkonom 75 kW (102 koní) v 6000 ot./min. Namiesto šesťstupňovej manuálnej prevodovky si budete môcť objednať CVT.

Honda Jazz bude v základe vybavená systémom núdzového brzdenia, keď vodič nereaguje na prekážku. Na palube ale môžu byť aj ďalšie bezpečnostné systémy ako napríklad rozpoznávanie dopravného značenia či upozornenie na opustenie jazdného pruhu.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY