vytisknout velikost písma Nová Honda Jazz sľubuje viac komfortu, základný recept sa nemení

Nová Honda Jazz sľubuje viac komfortu, základný recept sa nemení

Honda privezie do Ženevy nový model Jazz v európskom prevedení, ktorý sa opäť postaví na hranicu medzi klasický hatchback segmentu B a malé MPV. Novinka vyráža na globálnej platforme Honda pre malé vozidlá, ktorú má napríklad aj crossover Honda HR-V. Technika sa zásadným spôsobom nemení, ale Jazz prichádza s novým palubným systémom s dotykovým ovládaním.

All-New_Jazz (0).jpgAll-New_Jazz (1).jpgEurópsky Jazz sa od toho japonského nepatrne líši. Automobil je postavený na rovnakej platforme ako crossover HR-V a poháňa ho motor 1.3 i-VTEC s výkonom 102 koní

Vnútri ponúkne nový Jazz viac miesta aj vďaka o 30 mm dlhšiemu rázvoru a samozrejme sú tu opäť variabilné zadné sedačky Honda Magic Seats. Batožinový priestor má v základnom usporiadaní objem 354 litrov, po sklopení zadných sedadiel delených v pomere 60/40 až 884 litrov.

All-New_Jazz (2).jpgAll-New_Jazz (3).jpg
Interiér nového Jazzu má být priestrannejší a komfortnejší

Honda sľubuje prvotriednu kultivovanosť jazdy a komfort. Nový je tiež podvozok a riadenie s elektrickým posilňovačom. O pohon sa má starať atmosferická jednatrojka i-VTEC s výkonom 75 kW (102 koní) v 6000 ot./min. Namiesto šesťstupňovej manuálnej prevodovky si budete môcť objednať CVT.

Honda Jazz bude v základe vybavená systémom núdzového brzdenia, keď vodič nereaguje na prekážku. Na palube ale môžu byť aj ďalšie bezpečnostné systémy ako napríklad rozpoznávanie dopravného značenia či upozornenie na opustenie jazdného pruhu.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY