vytisknout velikost písma Nová Honda Jazz sľubuje viac komfortu, základný recept sa nemení

Nová Honda Jazz sľubuje viac komfortu, základný recept sa nemení

Honda privezie do Ženevy nový model Jazz v európskom prevedení, ktorý sa opäť postaví na hranicu medzi klasický hatchback segmentu B a malé MPV. Novinka vyráža na globálnej platforme Honda pre malé vozidlá, ktorú má napríklad aj crossover Honda HR-V. Technika sa zásadným spôsobom nemení, ale Jazz prichádza s novým palubným systémom s dotykovým ovládaním.

All-New_Jazz (0).jpgAll-New_Jazz (1).jpgEurópsky Jazz sa od toho japonského nepatrne líši. Automobil je postavený na rovnakej platforme ako crossover HR-V a poháňa ho motor 1.3 i-VTEC s výkonom 102 koní

Vnútri ponúkne nový Jazz viac miesta aj vďaka o 30 mm dlhšiemu rázvoru a samozrejme sú tu opäť variabilné zadné sedačky Honda Magic Seats. Batožinový priestor má v základnom usporiadaní objem 354 litrov, po sklopení zadných sedadiel delených v pomere 60/40 až 884 litrov.

All-New_Jazz (2).jpgAll-New_Jazz (3).jpg
Interiér nového Jazzu má být priestrannejší a komfortnejší

Honda sľubuje prvotriednu kultivovanosť jazdy a komfort. Nový je tiež podvozok a riadenie s elektrickým posilňovačom. O pohon sa má starať atmosferická jednatrojka i-VTEC s výkonom 75 kW (102 koní) v 6000 ot./min. Namiesto šesťstupňovej manuálnej prevodovky si budete môcť objednať CVT.

Honda Jazz bude v základe vybavená systémom núdzového brzdenia, keď vodič nereaguje na prekážku. Na palube ale môžu byť aj ďalšie bezpečnostné systémy ako napríklad rozpoznávanie dopravného značenia či upozornenie na opustenie jazdného pruhu.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY