vytisknout velikost písma Nová Honda Civic získava obrysy. A motor 1.5 VTEC Turbo

Desiata generácia Hondy Civic sa predstaví už tento rok. Tento koncept kupé má k sériovému vzhľadu už veľmi blízko.
Nová Honda Civic získava obrysy. A motor 1.5 VTEC Turbo
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Concept
  2. Fotogaléria: Honda Civic Concept

Honda v New Yorku poodhalila tajomstvo okolo novej generácie veľmi dôležitého modelu Civic. Jeho už desiata generácia by mala byť predstavená na jeseň tohto roka a vôbec prvýkrát sa bude jednať o globálny model vyrábaný v USA a vo Veľkej Británii.

honda (15).jpghonda (12).jpghonda (14).jpgTáto desiata generácia Civicu opustí UFO dizajn a bude sa tváriť predovšetkým agresívne a športovo. S tým by mala korešpondovať aj dynamika motorov a ovládateľnosť

Desiata generácia Hondy Civic vyjde na úplne novej platforme, ktorá má umožniť stavbu ľahšieho, pevnejšieho a celkovo lepšieho auta. Vývoj má na starosti prevažne americký tím inžinierov, dizajn zase pripravuje štúdio Hondy v Los Angeles.

Dizajnéri sľubujú agresívnejší a športovejší vzhľad, ktorý má podporiť dlhší rázvor, širší rozchod kolies a zároveň kratší predný previs. Nový Civic tiež opustí kontroverzný trojuholníkový "UFO design".

honda (17).jpghonda (2).jpghonda (5).jpgSériový model sa bude od konceptu líšiť už len v detailoch, takže očakávajte podobne odvážne tvary a aj farby. Civic má za úlohu získať si srdce mladšej generácie vodičov
Výroba sedanu a kupé bude prebiehať v USA, päťdverový hatchback bude naďalej schádzať z linky v britskom Swindone. Chrbticou ponuky novej Hondy Civic má byť motor 1.5 VTEC Turbo, zatiaľ o bližšie nešpecifikovaných výkonoch, spojený so šesťstupňovým manuálom alebo "športovejšou prevodovkou CVT". Vynechajme diskusiu o tom, že "športové CVT" je príšerný oxymoron.
O karosérii kombi ešte nepadlo ani slovo, takže je otázka, či nakoniec bude. Vozidlá kombi sú totiž populárne skôr len v Európe a Honda zrejme váha, či má kvôli miestnemu trhu vyvíjať ďalší model. Príde ale i Civic Type-R a tiež dve hybridné verzie: klasický hybrid a potom ešte plug-in hybrid. V Európe samozrejme bude aj turbodiesel.
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY