vytisknout velikost písma Nová Honda Civic Type R dostane brzdy Brembo a rozbehne sa až na 270 km/h

Nová Honda Civic Type R dostane brzdy Brembo a rozbehne sa až na 270 km/h

Pred ženevskou premiérou zverejnila Honda ďalších niekoľko málo informácií o novom Civicu Type R. Že bude pod kapotou dvojlitrový preplňovaný motor VTEC Turbo vybavený priamym vstrekovaním paliva, to už vieme, čo sme doteraz ale nevedeli, je maximálna rýchlosť. A tá by mala byť veľa zaujímavá, pretože podľa oficiálnych správ pôjde o najrýchlejšiu predokolku medzi hatchbackmi.

Honda Civic Type R sa dokáže rozbehnúť až na 270 km/h. Stabilitu vo vysokých rýchlostiach potom pomôže vylepšiť prepracovaná aerodynamika. Podľa tlačovej správy je spodná strana automobilu takmer plochá, samozrejmosťou je zadný difúzor a rozmerné krídlo.

Automobilka nasadí aj predný spojler a výrazné prahové nástavce. Predný nárazník ako taký je údajne tvarovaný tak, aby obmedzil turbulencie okolo predných kolies. Tie sú devätnásť palcové a sú stvorené priamo pre Type R. Obúvajú pneumatiky o rozmere 235/35 ZR19. Krotiť vaše vášne potom budú brzdy Brembo opäť vyvinuté špeciálne pre tento model. Vpredu sú štvorpiestikové a vŕtané kotúče majú priemer 350 mm.

Sériová Honda Civic Type R sa predstaví v Ženeve, pričom vystavený exemplár dostane farbu Championship White odkazujúci na predchádzajúcej generácie.

typr_1.jpgtypr_2.jpgtypr_3.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY