vytisknout velikost písma Nová Honda Civic Type R dostane brzdy Brembo a rozbehne sa až na 270 km/h

Nová Honda Civic Type R dostane brzdy Brembo a rozbehne sa až na 270 km/h

Pred ženevskou premiérou zverejnila Honda ďalších niekoľko málo informácií o novom Civicu Type R. Že bude pod kapotou dvojlitrový preplňovaný motor VTEC Turbo vybavený priamym vstrekovaním paliva, to už vieme, čo sme doteraz ale nevedeli, je maximálna rýchlosť. A tá by mala byť veľa zaujímavá, pretože podľa oficiálnych správ pôjde o najrýchlejšiu predokolku medzi hatchbackmi.

Honda Civic Type R sa dokáže rozbehnúť až na 270 km/h. Stabilitu vo vysokých rýchlostiach potom pomôže vylepšiť prepracovaná aerodynamika. Podľa tlačovej správy je spodná strana automobilu takmer plochá, samozrejmosťou je zadný difúzor a rozmerné krídlo.

Automobilka nasadí aj predný spojler a výrazné prahové nástavce. Predný nárazník ako taký je údajne tvarovaný tak, aby obmedzil turbulencie okolo predných kolies. Tie sú devätnásť palcové a sú stvorené priamo pre Type R. Obúvajú pneumatiky o rozmere 235/35 ZR19. Krotiť vaše vášne potom budú brzdy Brembo opäť vyvinuté špeciálne pre tento model. Vpredu sú štvorpiestikové a vŕtané kotúče majú priemer 350 mm.

Sériová Honda Civic Type R sa predstaví v Ženeve, pričom vystavený exemplár dostane farbu Championship White odkazujúci na predchádzajúcej generácie.

typr_1.jpgtypr_2.jpgtypr_3.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY