vytisknout velikost písma Nová generácia Suzuki Swift bude agresívnejšia. Tu sú prvé fotky

Nová generácia Suzuki Swift bude agresívnejšia. Tu sú prvé fotky

Automobilka Suzuki pomaly pripravuje novú generáciu svojho úspešného modelu Swift. Ako bude novinka vyzerať, to ukazujú prvé obrázky, ktoré sa nedopatrením dostali na verejnosť. Ak sa výsledok už nezmení, môžeme sa tešiť na veľmi zaujímavý hatchback.

So Suzuki Swift je to tak trochu ako s Porsche 911. Jednotlivé generácie na seba veľmi nadväzujú, takže vo finále vyzerajú skôr ako facelift. Tá pripravovaná na tom nebude inak, základné silueta vozidla zostane prakticky rovnaká. Výrazne sa ale zmení predná časť, ktorá bude evidentne agresívnejšia a ktorá ponúkne svetlá pripomínajúce svojím tvarom Jaguar F-Type.

Čo sa techniky týka, základom má byť nová platforma, ktorú už dostalo Suzuki Baleno. Nižšia hmotnosť bude samozrejmosťou. Pilierom ponuky motorizácií sa stane preplňovaný litrový trojvalec 1.0 Boosterjet, prevedenie Sport by malo dostať motor s objemom 1,4 litra. Údajne sa počíta aj s dieselovou jednatrojkou.

swift_1.jpgswift_3.jpgswift_4.jpgswift_2.jpgswift_5.jpgswift_6.jpg
Foto: autoexpress
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY