vytisknout velikost písma Nová generácia Subaru WRX STI sa predstavuje v celej svojej "kráse"

Nová generácia Subaru WRX STI sa predstavuje v celej svojej "kráse"

Spomínate si na druhý novembrový týždeň minulého roka? Subaru neustrážil zábery sériového prevedenia modelu WRX, takže sme si auto mohli prehliadnuť ešte pred premiérou. Táto situácia sa opakuje, tentoraz však s výkonnejším WRX STI.

Po internete už koluje menšia fotogalérie. Presne podľa očakávania ide na pohľad o decentne upravené WRX, na ktorom samozrejme nesmie chýbať typické krídlo. Bohužiaľ aj tentoraz môžeme povedať, že koncept WRX vyzeral o niečo lepšie.

Špekulovať o technike nemá najmenší význam. Podľa predbežných správ by mal byť pod kapotou štvorvalec s objemom 2,5 litra. Jeho výkon je však veľkou neznámou. Rovnako tak stojí určite za zmienku fakt, že sa za pár dní predstaví americké prevedenie, ktoré sa veľmi pravdepodobne bude od toho európskeho líšiť.

Tentokrát sa teda môžeme pokochať dizajnom auta ako takého, na ďalšie informácie si ale radšej počkajme. Každopádne je isté, že ani európski zákazníci nebudú na nové STI dlho čakať.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY