vytisknout velikost písma Nová generácia Peugeotu 508 dorazí v roku 2017 a bude riadiť sama

Nový Peugeot 508 dorazí v roku 2017 a ako vôbec prvý model značky má ponúknuť možnosť autonómnej jazdy.
Nová generácia Peugeotu 508 dorazí v roku 2017 a bude riadiť sama

Kým sa ešte v minulom roku zdalo, že Peugeot nahradí model 508 dvoma inými modelmi (dynamicky strihaným štvordverovým kupé a crossoverom), sám šéf automobilky Carlos Tavares teraz potvrdil príchod novej generácie.
Nový Peugeot 508 dorazí v roku 2017 a ako vôbec prvý model značky má ponúknuť možnosť autonómnej jazdy, povedal Tavares magazínu Autocar. Tavares tiež povedal, že obrovskou prednosťou autonómnej jazdy je to, že vám dá čas.

Domnieva sa, že funkčná a spoľahlivá možnosť autonómnej jazdy bude u zákazníkov obľúbená, pretože sa z dvojhodinovej cesty do mesta vraj nestane nočná mora, ale príjemný zážitok. Ľudia sa ale nebudú chcieť úplne zbaviť klasického riadenia.

Detaily sú samozrejme ešte tajné, ale dá sa predpokladať, že Peugeot 508 bude schopný riadiť sám bez nutnosti mať ruky na volante v určitých jazdných situáciách, ako je jazda na diaľnici v kolóne alebo na cestách s určitým minimálnym polomerom zákrut.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY