vytisknout velikost písma Nová generácia Land Roveru Defender nakoniec dorazí až o tri roky

Nová generácia Land Roveru Defender nakoniec dorazí až o tri roky

Dni súčasnej generácie Land Roveru Defender na európskych trhoch sú definitívne zrátané. Terénna legenda sa pomaly lúči. Podľa pôvodných informácií mala prísť náhrada už budúci rok, teraz to ale vyzerá, že si záujemcovia budú musieť ešte chvíľu počkať. Aktuálne sa totiž hovorí o roku 2018.

S informáciou prišiel server automobilemag.com, no presné dôvody takéhoto rozhodnutia sa nikde nepíšu. Špekulácie hovoria o tom, že by dôvodom odloženia Defendra mohol byť prostý fakt, že v roku 2018 bude tento model oslavovať sedemdesiate výročie.

Dôvodom ale môže byť aj niečo iné. Z predchádzajúcich informácií vieme, že nový Defender by sa mal v podstate postaviť na miesto klasického Discovery, ktoré Land Rover ešte meniť nechce. Obe autá by si tým pádom mohli navzájom konkurovať, čo nie je úplne žiaduce.

Nová generácia Defendra sa už bude musieť zaobísť bez klasického rebrinového rámu, pod kapotou máme očakávať súčasné motory radu Ingenium. Land Rover počíta s tým, že po nástupe nového Defendra by sa malo ročne predať približne 30 000 exemplárov.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY