vytisknout velikost písma Nová generácia Land Roveru Defender nakoniec dorazí až o tri roky

Nová generácia Land Roveru Defender nakoniec dorazí až o tri roky

Dni súčasnej generácie Land Roveru Defender na európskych trhoch sú definitívne zrátané. Terénna legenda sa pomaly lúči. Podľa pôvodných informácií mala prísť náhrada už budúci rok, teraz to ale vyzerá, že si záujemcovia budú musieť ešte chvíľu počkať. Aktuálne sa totiž hovorí o roku 2018.

S informáciou prišiel server automobilemag.com, no presné dôvody takéhoto rozhodnutia sa nikde nepíšu. Špekulácie hovoria o tom, že by dôvodom odloženia Defendra mohol byť prostý fakt, že v roku 2018 bude tento model oslavovať sedemdesiate výročie.

Dôvodom ale môže byť aj niečo iné. Z predchádzajúcich informácií vieme, že nový Defender by sa mal v podstate postaviť na miesto klasického Discovery, ktoré Land Rover ešte meniť nechce. Obe autá by si tým pádom mohli navzájom konkurovať, čo nie je úplne žiaduce.

Nová generácia Defendra sa už bude musieť zaobísť bez klasického rebrinového rámu, pod kapotou máme očakávať súčasné motory radu Ingenium. Land Rover počíta s tým, že po nástupe nového Defendra by sa malo ročne predať približne 30 000 exemplárov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY