vytisknout velikost písma Nová generácia BMW radu 7 na prvých fotkách. Ako sa vám páči?

Nová generácia BMW radu 7 na prvých fotkách. Ako sa vám páči?

BMW radu 7 novej generácie má oficiálnu svetovú premiéru naplánovanú na dnešný večer, kto ale nechce čakať, nemusí. Tak ako v mnohých iných prípadoch sa aj tentoraz nepodarilo udržať všetko v tajnosti, a tak si už teraz môžeme novú "sedmičku" prezrieť zo všetkých strán.

Fotky vypustili do éteru kolegovia z autowereld.com. Zábery odhaľujú očakávaný dizajn v duchu posledných modelov značky. Takže áno, napríklad pohľad zozadu vás bude stále uvádzať v neistotu, pretože nezistíte, či ide o rad päť alebo rad sedem.

Z doteraz známych informácií stojí za pripomenutie predovšetkým významné zníženie hmotnosti. Nová generácia má byť o 130 kg ľahšia. Zaujímavou novinkou bude aj nový systém iDrive s možnosťou ovládania pomocou gest. Výstavná premiéra je naplánovaná na frankfurtský autosalón.

sedm_7.jpgsedm_5.jpgsedm_4.jpgsedm_3.jpgsedm_1.jpgsedm_2.jpgsedm_6.jpg
Foto: Autowereld

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY