vytisknout velikost písma Nová generácia Audi R8 dostane laserové svetlá. Samozrejme za príplatok

Nová generácia Audi R8 dostane laserové svetlá. Samozrejme za príplatok

Ženevský stánok automobilky Audi bude patriť predovšetkým novej generácii modelu R8. Ten sme si mohli pozrieť v predpremiére na neoficiálnom snímke, dnes už je k dispozícii prvá oficiálna fotografia a aj krátka tlačová správa. Čo teda značka Audi zverejnila?

Nič dôležité. Na fotke je vidno v podstate iba predný svetlomet a k nemu sa vzťahuje tiež tlačová správa. Tá nám hovorí, že nová generácia Audi R8 dorazí v štandarde s diódovými svetlometmi, pričom každé takéto svetlo bude používať dohromady 37 diód.

V ponuke však nájdeme ešte laserová svetlá, ktoré si budete môcť dokúpiť za príplatok. V takom prípade bude každý svetlomet pracovať so štyrmi laserovými diódami a vodič si bude môcť užiť podstatne dlhšie osvetlený priestor pred autom.

Tým nám tentokrát oficiálne informácie končia. Zopakovať môžeme len to, čo bolo povedané predtým. Očakáva sa, že pre začiatok dorazí R8 s desaťvalcom, respektíve že sa spolu s klasickou R8 predstaví aj elektrické prevedenie e-tron.

audir7.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY