vytisknout velikost písma Nová generácia Audi R8 dostane laserové svetlá. Samozrejme za príplatok

Nová generácia Audi R8 dostane laserové svetlá. Samozrejme za príplatok

Ženevský stánok automobilky Audi bude patriť predovšetkým novej generácii modelu R8. Ten sme si mohli pozrieť v predpremiére na neoficiálnom snímke, dnes už je k dispozícii prvá oficiálna fotografia a aj krátka tlačová správa. Čo teda značka Audi zverejnila?

Nič dôležité. Na fotke je vidno v podstate iba predný svetlomet a k nemu sa vzťahuje tiež tlačová správa. Tá nám hovorí, že nová generácia Audi R8 dorazí v štandarde s diódovými svetlometmi, pričom každé takéto svetlo bude používať dohromady 37 diód.

V ponuke však nájdeme ešte laserová svetlá, ktoré si budete môcť dokúpiť za príplatok. V takom prípade bude každý svetlomet pracovať so štyrmi laserovými diódami a vodič si bude môcť užiť podstatne dlhšie osvetlený priestor pred autom.

Tým nám tentokrát oficiálne informácie končia. Zopakovať môžeme len to, čo bolo povedané predtým. Očakáva sa, že pre začiatok dorazí R8 s desaťvalcom, respektíve že sa spolu s klasickou R8 predstaví aj elektrické prevedenie e-tron.

audir7.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY