vytisknout velikost písma Nová generácia Audi R8 dostane laserové svetlá. Samozrejme za príplatok

Nová generácia Audi R8 dostane laserové svetlá. Samozrejme za príplatok

Ženevský stánok automobilky Audi bude patriť predovšetkým novej generácii modelu R8. Ten sme si mohli pozrieť v predpremiére na neoficiálnom snímke, dnes už je k dispozícii prvá oficiálna fotografia a aj krátka tlačová správa. Čo teda značka Audi zverejnila?

Nič dôležité. Na fotke je vidno v podstate iba predný svetlomet a k nemu sa vzťahuje tiež tlačová správa. Tá nám hovorí, že nová generácia Audi R8 dorazí v štandarde s diódovými svetlometmi, pričom každé takéto svetlo bude používať dohromady 37 diód.

V ponuke však nájdeme ešte laserová svetlá, ktoré si budete môcť dokúpiť za príplatok. V takom prípade bude každý svetlomet pracovať so štyrmi laserovými diódami a vodič si bude môcť užiť podstatne dlhšie osvetlený priestor pred autom.

Tým nám tentokrát oficiálne informácie končia. Zopakovať môžeme len to, čo bolo povedané predtým. Očakáva sa, že pre začiatok dorazí R8 s desaťvalcom, respektíve že sa spolu s klasickou R8 predstaví aj elektrické prevedenie e-tron.

audir7.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY