vytisknout velikost písma Nová Dacia Logan dorazila pod značkou Renault na ruský trh

Nová Dacia Logan dorazila pod značkou Renault na ruský trh

Dacia Logan sa po svetovej premiére, ktorá sa uskutočnila na autosalóne v Paríži 2012, postupne dostáva na všetky trhy. V Európe sa už samozrejme predáva dlhšiu dobu, na juhoamerickom trhu sa ale so značkou Renault objavila až na jeseň minulého roka, aktuálne prišlo na rad Rusko, kde sa bude Logan znovu predávať ako Renault.

Ruská pobočka tejto automobilky vypustila do sveta prvé dva oficiálne obrázky a zároveň s nimi aj informáciu o začiatku predaja v priebehu druhého štvrťroku tohto roka. Záujemcov sa potom snaží nalákať aj zmienkou o testovaní tohto modelu, počas ktorého Logan najazdil celkovo 1,9 milióna kilometrov, pričom viac ako 75 000 km prebehlo na ruských cestách.

Týmto samozrejme aktivity Dacie (respektíve Renaultu) nekončia. Pred pár dňami sa napríklad objavila správa o príprave modelu, ktorý by sa cenovo zaradil práve pod Logan. Špekulácie hovoria o obstarávacej cene pohybujúce sa v okolí sumy 5 tisíc eur. Dočkať by sme sa mohli už budúci rok.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY