vytisknout velikost písma Nová Alfa Romeo Giulia a prvé fotky interiéru. Páči sa vám?

Nová Alfa Romeo Giulia a prvé fotky interiéru. Páči sa vám?

Nový sedan s pohonom zadných kolies Alfa Romeo Giulia síce už bol predstavený, ale oficiálne fotografie interiéru sme ešte nevideli. Teraz si konečne môžeme prezrieť uchádzajúce neoficiálne snímky, ktoré vydal niekto na prezentácii modelu pre potenciálnych zákazníkov.

alfa romeo giulia (3).jpgalfa romeo giulia (7).jpgalfa romeo giulia (5).jpgToto sú zatiaľ najlepšie snímky interiéri Alfy Romeo Giulia, ktoré sa dostali do sveta. Stále ešte čakáme na oficiálniu galériu priamo od automobilky. Možno si ale premiéru schováva až na autosalón vo Frankfurte

Do továrenskej kvality majú síce fotky ešte ďaleko, ale aspoň si môžeme prezrieť jednotlivé detaily. A vôbec, samotná kvalita snímok je zatiaľ to najlepšie, čo bolo na internete vidno, takže za ne buďme radi.

Všimnite si anatomických karbónových sedačiek a veľmi zaujímavý je aj centrálny panel s ovládačmi jazdných režimov a pákou manuálnej šesťstupňovej prevodovky. Volant so štartovacím tlačidlom zase pripomína ten vo Ferrari.

Dverné výplne a zadné sedačky Alfy Romeo Giulia vyzerajú celkom jednoducho, ale počkajme si radšej na to, ako bude vyzerať vnútro bežných verzií. Určite bude k dispozícii viac farebných kombinácií, tvarov sedačiek a podobne.

alfa romeo giulia (1).jpgalfa romeo giulia (10).jpgalfa romeo giulia (2).jpgalfa romeo giulia (4).jpgalfa romeo giulia (6).jpgalfa romeo giulia (8).jpgalfa romeo giulia (9).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY