vytisknout velikost písma Nová Alfa Romeo Giulia a prvé fotky interiéru. Páči sa vám?

Nová Alfa Romeo Giulia a prvé fotky interiéru. Páči sa vám?

Nový sedan s pohonom zadných kolies Alfa Romeo Giulia síce už bol predstavený, ale oficiálne fotografie interiéru sme ešte nevideli. Teraz si konečne môžeme prezrieť uchádzajúce neoficiálne snímky, ktoré vydal niekto na prezentácii modelu pre potenciálnych zákazníkov.

alfa romeo giulia (3).jpgalfa romeo giulia (7).jpgalfa romeo giulia (5).jpgToto sú zatiaľ najlepšie snímky interiéri Alfy Romeo Giulia, ktoré sa dostali do sveta. Stále ešte čakáme na oficiálniu galériu priamo od automobilky. Možno si ale premiéru schováva až na autosalón vo Frankfurte

Do továrenskej kvality majú síce fotky ešte ďaleko, ale aspoň si môžeme prezrieť jednotlivé detaily. A vôbec, samotná kvalita snímok je zatiaľ to najlepšie, čo bolo na internete vidno, takže za ne buďme radi.

Všimnite si anatomických karbónových sedačiek a veľmi zaujímavý je aj centrálny panel s ovládačmi jazdných režimov a pákou manuálnej šesťstupňovej prevodovky. Volant so štartovacím tlačidlom zase pripomína ten vo Ferrari.

Dverné výplne a zadné sedačky Alfy Romeo Giulia vyzerajú celkom jednoducho, ale počkajme si radšej na to, ako bude vyzerať vnútro bežných verzií. Určite bude k dispozícii viac farebných kombinácií, tvarov sedačiek a podobne.

alfa romeo giulia (1).jpgalfa romeo giulia (10).jpgalfa romeo giulia (2).jpgalfa romeo giulia (4).jpgalfa romeo giulia (6).jpgalfa romeo giulia (8).jpgalfa romeo giulia (9).jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY