vytisknout velikost písma Nošovická továreň zahájila výrobu modernizovanú i30

Nošovická továreň zahájila výrobu modernizovanú i30

Automobilka Hyundai odštartovala výrobu modernizovaného hatchbacku i30. Stalo sa tak 15. januára (teda včera). Prvé exempláre sa objavia v showroomoch v priebehu marca. Tešiť sa môžete aj na športovo strihané prevedenie i30 Turbo.

Hyundai bude mať tento rok veľa práce s uvádzaním svojich noviniek. Po novej generácii i20 je na programe upravené prevedenie modelu i30. Ako sme písali už skôr, facelift priniesol okrem obvyklých záležitostí dve zásadné zmeny: Do výbavy prichádza sedemstupňový automat a model i30 Turbo. Ten dostal pod kapotu preplňovanú tisícšesťstovku s výkonom 137 kW (186 k).

Hyundai i30 sa začal v českých Nošoviciach vyrábať v januári 2012. Pre automobilku ide o najpredávanejší model vyrábaný v nošovickej továrni. Po marcovom uvedení faceliftu pre i30 na trh je v pláne trojdverová i20 (apríl), v máji príde fecelift pre i40, na jún si Hyundai pripravil začiatok predaja úžitkového H350, v júli dorazí facelift pre ix20 a konečne v auguste príde nová generácia ix35.

Nový Hyundai i30 (2).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY