vytisknout velikost písma Nissan Sway ukazuje, ako bude vyzerať nová Micra

Nissan Sway ukazuje, ako bude vyzerať nová Micra

Keď sa pozriete na súčasný Nissan Micra, asi vás už veľmi nenadchne. To sa má ale čoskoro zmeniť a koncept Nissan Sway naznačuje, kadiaľ by sa mal dizajn značky a hlavne budúce Micry uberať. Do sériovej výroby je však ešte dosť času a niektoré krivky sa predsa len uhladia. Avšak celkový obrázok o budúcom dizajne európskych Nissanov si už urobiť môžeme.

nissan (2).JPGnissan (5).JPGnissan (11).JPGNiektoré prvky poznáme z aktuálnych áut, ale celkovo sa dajú očakávať agresívnejšie a ostrejšie proporcie. Koncept Sway ovplyvní vzhľad budúcich kompaktných modelov značky Nissan

Koncept Nissan Sway je len o kúsoček dlhší ako štyri metre a jeho dizajn neovplyvní iba nástupcu Micry, ale prakticky všetky kompaktné modely Nissan v triede B a C predávané na európskom trhu. Nástupca modelu Micra by mal doraziť o rok a pol.

Zaujímavé je aj poňatie interiéru, ktoré je síce odvážne, ale nejedná sa o nereálny výstrelok. Napríklad prístrojový štít vyzerá ako pripravený pre sériovú produkciu a jednoducho riešená centrálna konzola s dotykovým displejom navigácie a audio systému naznačuje, ako to bude veľmi skoro v Nissane vyzerať.

nissan (1).JPGnissan (10).JPGnissan (3).JPGnissan (4).JPGnissan (6).JPGnissan (7).JPGnissan (8).JPGnissan (9).JPGsway (1).jpgsway (2).jpgsway (3).jpgsway (4).jpgsway (5).jpgsway (6).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY