vytisknout velikost písma Nissan Sway ukazuje, ako bude vyzerať nová Micra

Nissan Sway ukazuje, ako bude vyzerať nová Micra

Keď sa pozriete na súčasný Nissan Micra, asi vás už veľmi nenadchne. To sa má ale čoskoro zmeniť a koncept Nissan Sway naznačuje, kadiaľ by sa mal dizajn značky a hlavne budúce Micry uberať. Do sériovej výroby je však ešte dosť času a niektoré krivky sa predsa len uhladia. Avšak celkový obrázok o budúcom dizajne európskych Nissanov si už urobiť môžeme.

nissan (2).JPGnissan (5).JPGnissan (11).JPGNiektoré prvky poznáme z aktuálnych áut, ale celkovo sa dajú očakávať agresívnejšie a ostrejšie proporcie. Koncept Sway ovplyvní vzhľad budúcich kompaktných modelov značky Nissan

Koncept Nissan Sway je len o kúsoček dlhší ako štyri metre a jeho dizajn neovplyvní iba nástupcu Micry, ale prakticky všetky kompaktné modely Nissan v triede B a C predávané na európskom trhu. Nástupca modelu Micra by mal doraziť o rok a pol.

Zaujímavé je aj poňatie interiéru, ktoré je síce odvážne, ale nejedná sa o nereálny výstrelok. Napríklad prístrojový štít vyzerá ako pripravený pre sériovú produkciu a jednoducho riešená centrálna konzola s dotykovým displejom navigácie a audio systému naznačuje, ako to bude veľmi skoro v Nissane vyzerať.

nissan (1).JPGnissan (10).JPGnissan (3).JPGnissan (4).JPGnissan (6).JPGnissan (7).JPGnissan (8).JPGnissan (9).JPGsway (1).jpgsway (2).jpgsway (3).jpgsway (4).jpgsway (5).jpgsway (6).jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY