vytisknout velikost písma Nissan Qashqai: nová generácia prináša viac štýlu a možností

Značka Nissan predstavila novú generáciu svojho populárneho stredného SUV Nissan Qashqai.
Nissan Qashqai: nová generácia prináša viac štýlu a možností

O prípravách tejto premiéry sme vás informovali už skôr, avšak až teraz vám môžeme ponúknuť všetky dôležité informácie a oficiálne snímky. Hneď od prvého pohľadu je jasné, že nový Qashqai je koktejlom štylistických vplyvov z ostatných moderných Nissanov a že vyniká trochu sebavedomejšom poňatím ako Qashqai súčasný. Predávať sa začne už na začiatku januára.

Nissan Qashqai 2014 03.jpgNissan Qashqai 2014 01.jpgNissan Qashqai 2014 04.jpgNissan Qashqai 2014 02.jpgNissan Qashqai 2014 05.jpgNissan Qashqai 2014 10.jpg
Qashqai v prevedení pre modelový rok 2014

Nemožno prehliadnuť trochu dynamický profil so zvažujúcou sa strechou, ktorá je zakončená strešným spojlerom. Predné aj zadné svetlá nesú zdroje LED a k lepšej aerodynamike majú prispieť samočinné klapky pred chladičom. Tie sa zatiaľ stanú doménou verzií so vznetovými motormi a manuálnymi prevodovkami.

Nissan Qashqai 2014 16.jpgNissan Qashqai 2014 19.jpgNissan Qashqai 2014 14.jpg
Interiér byť priestrannejší a lepšie vybavený

Interiér má vynikať moderne strihaným dizajnom a kvalitnejšími materiálmi, tešiť sa môžeme aj na zábavný systém NissanConnect so sedempalcovým dotykovým monitorom či na objemnejší batožinový priestor.

Nissan Qashqai 2014 07.jpgNissan Qashqai 2014 08.jpgNissan Qashqai 2014 09.jpgNissan Qashqai 2014 11.jpgNissan Qashqai 2014 12.jpgNissan Qashqai 2014 13.jpg
Nissan Qashqai 2014

Nissan Qashqai modelového roku 2014 stojí na novej podlahovej plošine CMF (Common Module Family) konzorcia Renault-Nissan, vďaka ktorej má byť novinka až o 40 kg ľahšia ako súčasné generácie. K dispozicii budú zážihové motory 1,2 DIG-T/85 kW a 1,6 DIG-T/110 kW a vznetové agregáty 1,5 dCi/81 kW a 1,6 dCi/96 kW. Prevodovky štandardne manuálne a pohon predných kolies, náhon všetkých kolies za príplatok.

Nissan Qashqai 2014 06.jpgNissan Qashqai 2014 17.jpgNissan Qashqai 2014 18.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY