vytisknout velikost písma Nissan Pulsar Sport Edition: Oficiálny tuning bez úprav motora

Nissan Pulsar Sport Edition: Oficiálny tuning bez úprav motora

Nissan Pulsar láka záujemcov na obrovský priestor v druhom rade sedadiel. Nemecké zastúpenie tejto japonskej značky ale pripravilo pre svojich zákazníkov novinku, ktorá pridá navyše trochu emócií. Za 2 350 eur je možné si zaobstarať oficiálny tuning, ktorý sa ale techniky takmer vôbec netýka.

Nová Sport Edition určená pre japonský hatchback zahŕňa imitáciu karbónu na streche a spätných zrkadlách, auto dostalo tiež výraznejší strešný spojler, upravený nárazník s integrovanými diódami denného svietenia, čiernu masku chladiča a pár ďalších dizajnových drobností.

Z tých dôležitejších zmien môžeme menovať výfuk Remus a rozchod kolies zväčšený vďaka podložkám o dva centimetre na každej náprave. Motora sa žiadne zmeny netýkajú a to znamená, že si Sport Edition môžete kúpiť v kombinácii s akoukoľvek motorizáciou, ktorú má Pulsar v ponuke.

Zlou správou pre slovenských zákazníkov je ale skutočnosť, že sa táto novinka týka len nemeckého trhu. Aj keď... Do Nemecka to napokon nie je až ďaleko.

pulsar_sport_09.jpgpulsar_sport_02.jpgpulsar_sport_03.jpgpulsar_sport_07.jpgpulsar_sport_01.jpgpulsar_sport_04.jpgpulsar_sport_05.jpgpulsar_sport_06.jpgpulsar_sport_08.jpgpulsar_sport_10.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY