vytisknout velikost písma Nissan Pulsar Sport Edition: Oficiálny tuning bez úprav motora

Nissan Pulsar Sport Edition: Oficiálny tuning bez úprav motora

Nissan Pulsar láka záujemcov na obrovský priestor v druhom rade sedadiel. Nemecké zastúpenie tejto japonskej značky ale pripravilo pre svojich zákazníkov novinku, ktorá pridá navyše trochu emócií. Za 2 350 eur je možné si zaobstarať oficiálny tuning, ktorý sa ale techniky takmer vôbec netýka.

Nová Sport Edition určená pre japonský hatchback zahŕňa imitáciu karbónu na streche a spätných zrkadlách, auto dostalo tiež výraznejší strešný spojler, upravený nárazník s integrovanými diódami denného svietenia, čiernu masku chladiča a pár ďalších dizajnových drobností.

Z tých dôležitejších zmien môžeme menovať výfuk Remus a rozchod kolies zväčšený vďaka podložkám o dva centimetre na každej náprave. Motora sa žiadne zmeny netýkajú a to znamená, že si Sport Edition môžete kúpiť v kombinácii s akoukoľvek motorizáciou, ktorú má Pulsar v ponuke.

Zlou správou pre slovenských zákazníkov je ale skutočnosť, že sa táto novinka týka len nemeckého trhu. Aj keď... Do Nemecka to napokon nie je až ďaleko.

pulsar_sport_09.jpgpulsar_sport_02.jpgpulsar_sport_03.jpgpulsar_sport_07.jpgpulsar_sport_01.jpgpulsar_sport_04.jpgpulsar_sport_05.jpgpulsar_sport_06.jpgpulsar_sport_08.jpgpulsar_sport_10.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY