vytisknout velikost písma Nissan Pulsar Nismo čiastočne odhalený na prvej fotke

Nissan Pulsar Nismo čiastočne odhalený na prvej fotke

Nissan nedávno v kontexte zvestí o rekorde na Nürburgringu oznámil, že si máme počkať na autosalón v Paríži a tam sa dozvieme viac. De facto tak potvrdil, že to myslí s útokom na aktuálne najrýchlejší Renault Mégane vážne. Dnes sa objavili špionážne snímky, ktoré sú ďalším potvrdením toho, že sa Pulsar Nismo naozaj pripravuje.

Bohužiaľ toho na priložených fotkách veľa vidieť nie je. Pulsar dostane agresívny nárazník, rozšírené blatníky, vŕtané brzdové kotúče a veľmi veľké disky. Samozrejme najzaujímavejšia je použitá technika, o ktorej však môžeme stále len špekulovať.

Neoficiálne správy sľubujú preplňovaný benzínový štvorvalec s objemom 1,8 litra s výkonom 198 kW (280 koní). Rovnaký motor by sa údajne mal objaviť aj pod kapotou Nissanu Qashqai Nismo. Na ďalšie detaily si musíme počkať, ale pretože autosalón v Paríži štartuje už tento štvrtok, dlhé čakanie to nebude.

Každopádne budúcnosť rekordu na Nürburgringu v kategórii automobilov s pohonom prednej nápravy môže byť ešte veľmi zaujímavá. Leon Cupra totiž údajne má potenciál existujúci rekord Renaultu Mégane pokoriť a svoje k tejto téme určite povie aj pripravovaná Honda Civic Type R.

pulsar_nismo.jpgpulsar_nismo_perex.jpg
Foto: Autoblog.gr

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY