vytisknout velikost písma Nissan Pulsar Nismo čiastočne odhalený na prvej fotke

Nissan Pulsar Nismo čiastočne odhalený na prvej fotke

Nissan nedávno v kontexte zvestí o rekorde na Nürburgringu oznámil, že si máme počkať na autosalón v Paríži a tam sa dozvieme viac. De facto tak potvrdil, že to myslí s útokom na aktuálne najrýchlejší Renault Mégane vážne. Dnes sa objavili špionážne snímky, ktoré sú ďalším potvrdením toho, že sa Pulsar Nismo naozaj pripravuje.

Bohužiaľ toho na priložených fotkách veľa vidieť nie je. Pulsar dostane agresívny nárazník, rozšírené blatníky, vŕtané brzdové kotúče a veľmi veľké disky. Samozrejme najzaujímavejšia je použitá technika, o ktorej však môžeme stále len špekulovať.

Neoficiálne správy sľubujú preplňovaný benzínový štvorvalec s objemom 1,8 litra s výkonom 198 kW (280 koní). Rovnaký motor by sa údajne mal objaviť aj pod kapotou Nissanu Qashqai Nismo. Na ďalšie detaily si musíme počkať, ale pretože autosalón v Paríži štartuje už tento štvrtok, dlhé čakanie to nebude.

Každopádne budúcnosť rekordu na Nürburgringu v kategórii automobilov s pohonom prednej nápravy môže byť ešte veľmi zaujímavá. Leon Cupra totiž údajne má potenciál existujúci rekord Renaultu Mégane pokoriť a svoje k tejto téme určite povie aj pripravovaná Honda Civic Type R.

pulsar_nismo.jpgpulsar_nismo_perex.jpg
Foto: Autoblog.gr

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY