vytisknout velikost písma Nissan Pulsar Nismo čiastočne odhalený na prvej fotke

Nissan Pulsar Nismo čiastočne odhalený na prvej fotke

Nissan nedávno v kontexte zvestí o rekorde na Nürburgringu oznámil, že si máme počkať na autosalón v Paríži a tam sa dozvieme viac. De facto tak potvrdil, že to myslí s útokom na aktuálne najrýchlejší Renault Mégane vážne. Dnes sa objavili špionážne snímky, ktoré sú ďalším potvrdením toho, že sa Pulsar Nismo naozaj pripravuje.

Bohužiaľ toho na priložených fotkách veľa vidieť nie je. Pulsar dostane agresívny nárazník, rozšírené blatníky, vŕtané brzdové kotúče a veľmi veľké disky. Samozrejme najzaujímavejšia je použitá technika, o ktorej však môžeme stále len špekulovať.

Neoficiálne správy sľubujú preplňovaný benzínový štvorvalec s objemom 1,8 litra s výkonom 198 kW (280 koní). Rovnaký motor by sa údajne mal objaviť aj pod kapotou Nissanu Qashqai Nismo. Na ďalšie detaily si musíme počkať, ale pretože autosalón v Paríži štartuje už tento štvrtok, dlhé čakanie to nebude.

Každopádne budúcnosť rekordu na Nürburgringu v kategórii automobilov s pohonom prednej nápravy môže byť ešte veľmi zaujímavá. Leon Cupra totiž údajne má potenciál existujúci rekord Renaultu Mégane pokoriť a svoje k tejto téme určite povie aj pripravovaná Honda Civic Type R.

pulsar_nismo.jpgpulsar_nismo_perex.jpg
Foto: Autoblog.gr

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY