vytisknout velikost písma Nissan Pulsar Nismo bol odhalený. Motor ale stále taja

Nissan Pulsar Nismo bol odhalený. Motor ale stále taja

Na Nürburgringu bude budúci rok trochu tesno. Honda sa určite pokúsi s novým Civic Type R zájsť nejaký pekný čas, no ambície na absolútny rekord medzi automobilmi s pohonom prednej nápravy má Nissan. Použije k tomu dnes predstavený Pulsar Nismo.

Ostrý Pulsar sa prezentuje ako koncept. Dostal poriadny body-kit, výrazný predný nárazník, spojlery, difúzor a devätnásťpalcové kolesá s pneumatikami s rozmerom 235/35 R19. Ak teraz čakáte konkrétnejšie technické informácie, musíme vás sklamať. Z oficiálnych zdrojov totiž dorazili iba informácie o podvozku, motor Nissan stále tají.

Pulsar Nismo dostal odpruženie naladené na pretekárske okruhy, nízku svetlú výšku a športové riadenie. Dôsledne sa údajne dbalo na vylepšenie zážitku z jazdy, čitateľnosť a vycibrenosť riadenia. Ďalšie detaily týkajúce sa techniky oznámi Nissan neskôr. Špekulanti aktuálne sľubujú preplňovanú tisícšesťstovku, hovorí sa ale aj o objeme 1,8 litra. Uvidíme... Každopádne Pulsar Nismo nevyzerá vôbec zle.

pulsar_nismo_1.JPGpulsar_nismo_2.JPGpulsar_nismo_3.JPGpulsar_nismo_4.JPG

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY