vytisknout velikost písma Nissan Pulsar Nismo bol odhalený. Motor ale stále taja

Nissan Pulsar Nismo bol odhalený. Motor ale stále taja

Na Nürburgringu bude budúci rok trochu tesno. Honda sa určite pokúsi s novým Civic Type R zájsť nejaký pekný čas, no ambície na absolútny rekord medzi automobilmi s pohonom prednej nápravy má Nissan. Použije k tomu dnes predstavený Pulsar Nismo.

Ostrý Pulsar sa prezentuje ako koncept. Dostal poriadny body-kit, výrazný predný nárazník, spojlery, difúzor a devätnásťpalcové kolesá s pneumatikami s rozmerom 235/35 R19. Ak teraz čakáte konkrétnejšie technické informácie, musíme vás sklamať. Z oficiálnych zdrojov totiž dorazili iba informácie o podvozku, motor Nissan stále tají.

Pulsar Nismo dostal odpruženie naladené na pretekárske okruhy, nízku svetlú výšku a športové riadenie. Dôsledne sa údajne dbalo na vylepšenie zážitku z jazdy, čitateľnosť a vycibrenosť riadenia. Ďalšie detaily týkajúce sa techniky oznámi Nissan neskôr. Špekulanti aktuálne sľubujú preplňovanú tisícšesťstovku, hovorí sa ale aj o objeme 1,8 litra. Uvidíme... Každopádne Pulsar Nismo nevyzerá vôbec zle.

pulsar_nismo_1.JPGpulsar_nismo_2.JPGpulsar_nismo_3.JPGpulsar_nismo_4.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY