vytisknout velikost písma Nissan predstavil model Pulsar. Ponúknuť má rekordný priestor

Nissan predstavil model Pulsar. Ponúknuť má rekordný priestor

Koncom januára Nissan odhalil svoje plány pre tento rok. Okrem Qashqaia automobilka sľúbila tiež nástupcu X-Trailu a súpera pre Volkswagen Golf. Prvých dvoch už poznáme, nastal čas pre tretieho a celkom isto najdôležitejšieho nováčika, ktorý nadviaže na Almeru. Nakoniec nesie meno Pulsar.

Nissan Plusar používa ako základ modulárnu platformu CMF2, čo znamená techniku ​​veľmi blízku dvojici Qashqai/X-Trail. Na dĺžku táto novinka meria 4385 mm, pričom rázvor činí 2700 mm. Inak povedané dostal Pulsar rázvor zhodný so sedemmiestnym X-Trailom. Oproti nemu je ale kratší o 255 mm. Naopak, v porovnaní so svojím hlavným súperom v podobe VW Golf je dlhší o 130 mm, pričom rázvorom ho predbehne o 63 mm.

Japonská značka stavila na priestor v druhom rade, čo je veľká zbraň Škody Octavie. Nissan sľubuje v tomto smere doslova rekordné množstvo miesta. Nikto zo súperov údajne neponúkne pre zadných cestujúcich viac. Teda presne povedané sa bavíme o priestore pre nohy a ramená.

Ponuka motorizácií je zhodná s tým, čo poznáme z modelu Qashqai. Pre začiatok bude k dispozícii preplňovaná benzínová jedna-dvojka naladená na 115 koní a 190 Nm, alternatívou je naftová jedna-päťka s maximom 110 koní. Budúci rok potom dorazí ešte štvorvalec 1.6 DIG-T a už teraz sa hovorí o variantoch Pulsar Nismo (200 k) a ešte výkonnejší Pulsar Nismo RS so samosvorom na prednej náprave. Rovnako ako u Qashqaia očakávajte zástup elektrických pomocníkov združených pod názvom Safety Shield.

Pulsar údajne vznikol presne pre potreby európskych zákazníkov. Vyrábať sa bude v Španielsku, v predaji sa objaví na jeseň.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY