vytisknout velikost písma Nissan predstaví v Paríži prekvapenie. Bude to ostrý Pulsar?

Nissan predstaví v Paríži prekvapenie. Bude to ostrý Pulsar?

Nissan vezie do Paríža model Pulsar osadený preplňovaným benzínovým motorom s objemom 1,6 litra. Nepôjde ale o hlavnú novinku, dočkať by sme sa mali ešte ďalšieho prekvapenia, ktoré sa bude týkať neoficiálnych zvestí o rekorde na Nürburgringu v kategórii hatchbackov s pohonom prednej nápravy.

Táto informácia zaznela na dnešnej tlačovej konferencii, no bez ďalších podrobností. Počkať si máme vraj na parížsky autosalón. No aj z tohto možno odvodiť, že to Nissan myslí s útokom na aktuálne najrýchlejší a riadne vyladený Mégane RS vážne.

Benzínová tisícšesťstovka s výkonom 140 kW (190 k) a vrcholom krútiaceho momentu 240 Nm dorazí do predaja na jar budúceho roka. Pulsar ponúkne vďaka týmto parametrom zrýchlenie z nuly na stovku za 7,8 s a maximálnu rýchlosť 215 km/h. Štandardom budú sedemnásťpalcové kolesá, záujemcovia môžu siahnuť po diskoch o palec väčších.

Ak sa má stať Pulsar (pravdepodobne Nismo) držiteľom nového rekordu, potom je jasné, že bude musieť výrazne pritlačiť. Mégane RS ako v súčasnosti najrýchlejšia predokolka na Nürburgringu, má výkon 275 koní, samosvorný diferenciál, výfuk Akrapoivč, tlmiče Öhlins a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Slávny okruh zvládol za 7 minút a 54,36 s.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY