vytisknout velikost písma Nissan predstaví v Paríži prekvapenie. Bude to ostrý Pulsar?

Nissan predstaví v Paríži prekvapenie. Bude to ostrý Pulsar?

Nissan vezie do Paríža model Pulsar osadený preplňovaným benzínovým motorom s objemom 1,6 litra. Nepôjde ale o hlavnú novinku, dočkať by sme sa mali ešte ďalšieho prekvapenia, ktoré sa bude týkať neoficiálnych zvestí o rekorde na Nürburgringu v kategórii hatchbackov s pohonom prednej nápravy.

Táto informácia zaznela na dnešnej tlačovej konferencii, no bez ďalších podrobností. Počkať si máme vraj na parížsky autosalón. No aj z tohto možno odvodiť, že to Nissan myslí s útokom na aktuálne najrýchlejší a riadne vyladený Mégane RS vážne.

Benzínová tisícšesťstovka s výkonom 140 kW (190 k) a vrcholom krútiaceho momentu 240 Nm dorazí do predaja na jar budúceho roka. Pulsar ponúkne vďaka týmto parametrom zrýchlenie z nuly na stovku za 7,8 s a maximálnu rýchlosť 215 km/h. Štandardom budú sedemnásťpalcové kolesá, záujemcovia môžu siahnuť po diskoch o palec väčších.

Ak sa má stať Pulsar (pravdepodobne Nismo) držiteľom nového rekordu, potom je jasné, že bude musieť výrazne pritlačiť. Mégane RS ako v súčasnosti najrýchlejšia predokolka na Nürburgringu, má výkon 275 koní, samosvorný diferenciál, výfuk Akrapoivč, tlmiče Öhlins a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Slávny okruh zvládol za 7 minút a 54,36 s.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY