vytisknout velikost písma Nissan Note SR priváža nový, športovo strihaný stupeň výbavy

V rámci modernizácie kompaktnej série Note pre modelový rok 2015 predstavuje americké oddelenie Nissanu nové stupne SL a SR.
Nissan Note SR priváža nový, športovo strihaný stupeň výbavy

Aktuálna generácia modelu Nissan Note bola predstavená až vlani na jar, ale už pre tohtoročný autosalón v Chicagu bola pripravená jeho čiastkové modernizácia. Najzaujímavejšou novinkou sa stáva verzia Note SR, ktorá má zapôsobiť na dynamicky zmýšľajúcich zákazníkov. Trochu v rozpore s týmto zámerom je štandardná inštalácia bezstupňovej samočinnej prevodovky CVT alias Xtronic.

Nissan Note SR 01.jpgNissan Note SR 07.jpgNissan Note SR 03.jpgNissan Note SR 04.jpgNissan Note SR 05.jpgNissan Note SR 08.jpg
Nissan Note SR hraje hlavne na city

Tá dopĺňa zážihový štvorvalec s objemom 1,6 l a výkonom 109 koní (80 kW), ktorý ale na našom trhu vôbec nie je k dispozícii (našinec môže voliť medzi motormi 1,2 I/59 kW, 1,2 i/72 kW a 1,5 dCi/66 kW). Na prvý pohľad si na Nissane Note SR všimneme hlavne upravené prednej časti karosérie s vylepšeným nárazníkom a zatmavenými svetlami, prahové obklady, emblémy SR, strešný spojlera nad zadným oknom, spätné zrkadlá s dlhšími pásmi smeroviek a šestnásťpalcové liate ráfiky s pneumatikami rozmeru 195/55.

Nissan Note SR 18.jpgNissan Note SR 20.jpgNissan Note SR 17.jpgNissan Note SR 19.jpgNissan Note SR 23.jpgNissan Note SR 22.jpg
Prístrojový štít bol až na drobnosti prevzatý z európskeho prevedenia

Interiéru dominujú semišové poťahy sedadiel s oranžovými kontrastnými prvkami, prepracovaná stredová konzola, nový trojramenný multifunkčný volant a prístrojový štít upravený z európskeho prevedenia.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY