vytisknout velikost písma Nissan Note Nismo S dostal agresívny dizajn a 140 koní

Nissan Note Nismo S dostal agresívny dizajn a 140 koní

Európsky Nissan žije nedávnou premiérou konceptu Pulsar Nismo. To v Japonsku sa môžu zákazníci tešiť na inú novinku tejto športovej divízie. Nissan totiž predstavil ostrú verziu odvodenú od menšieho hatchbacku Note. V ponuke bude Note Nismo a Note Nismo S. Obidva ponúknu športový vzhľad, druhý menovaný potom aj viac výkonu. 

Note Nismo dostal agresívny nárazník, šestnásťpalcové kolesá, diódy denného svietenia, športové odpruženie, kovové pedále a športové sedačky. Nismo S jazdí na sedemnásťpalcových kolesách. Slabšie prevedenie používa štandardnú benzínovú tisícdvestovku kombinovanú s prevodovkou CVT. Jazdnými vlastnosťami tak zrejme zas až o takú zábavu nepôjde. Pre tieto účely tu je však pripravené Nismo S. 

Vrcholná verzia má pod kapotou väčšiu štvorvalcovú tisícšesťstovku spojenú s päťstupňovou manuálnou prevodovkou. Note Nismo S tak dáva vodičovi k dispozícii slušných 103 kW/140 koní dostupných pri 6400 ot./min. A aby bol športový dojem čo najlepší, má toto prevedenie okrem iného ešte športovo ladený výfuk. Uvidíme, či sa aj k nám nejaký Note Nismo pozrie.

note_nismo_08.jpgnote_nismo_07.jpgnote_nismo_10.jpgnote_nismo_11.jpgnote_nismo_04.jpgnote_nismo_02.jpgnote_nismo_05.jpgnote_nismo_01.jpgnote_nismo_03.jpgnote_nismo_09.jpgnote_nismo_06.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY