vytisknout velikost písma Nissan Note Nismo S dostal agresívny dizajn a 140 koní

Nissan Note Nismo S dostal agresívny dizajn a 140 koní

Európsky Nissan žije nedávnou premiérou konceptu Pulsar Nismo. To v Japonsku sa môžu zákazníci tešiť na inú novinku tejto športovej divízie. Nissan totiž predstavil ostrú verziu odvodenú od menšieho hatchbacku Note. V ponuke bude Note Nismo a Note Nismo S. Obidva ponúknu športový vzhľad, druhý menovaný potom aj viac výkonu. 

Note Nismo dostal agresívny nárazník, šestnásťpalcové kolesá, diódy denného svietenia, športové odpruženie, kovové pedále a športové sedačky. Nismo S jazdí na sedemnásťpalcových kolesách. Slabšie prevedenie používa štandardnú benzínovú tisícdvestovku kombinovanú s prevodovkou CVT. Jazdnými vlastnosťami tak zrejme zas až o takú zábavu nepôjde. Pre tieto účely tu je však pripravené Nismo S. 

Vrcholná verzia má pod kapotou väčšiu štvorvalcovú tisícšesťstovku spojenú s päťstupňovou manuálnou prevodovkou. Note Nismo S tak dáva vodičovi k dispozícii slušných 103 kW/140 koní dostupných pri 6400 ot./min. A aby bol športový dojem čo najlepší, má toto prevedenie okrem iného ešte športovo ladený výfuk. Uvidíme, či sa aj k nám nejaký Note Nismo pozrie.

note_nismo_08.jpgnote_nismo_07.jpgnote_nismo_10.jpgnote_nismo_11.jpgnote_nismo_04.jpgnote_nismo_02.jpgnote_nismo_05.jpgnote_nismo_01.jpgnote_nismo_03.jpgnote_nismo_09.jpgnote_nismo_06.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY