vytisknout velikost písma Nissan Note N-Tec: krajší dizajn, lepšia interiér a plná výbava

Nissan Note N-Tec: krajší dizajn, lepšia interiér a plná výbava

Na európske trhy mieri Nissan Note v edícii N-Tec. Nečakajte žiadne radikálne novinky, N-Tec je v podstate iba nová výbava, ktorá ponúkne štýlový dizajn exteriéru a kompletnú výbavu vrátane sérií asistentov.

Nissan Note N-Tec spoznáte na prvý pohľad podľa zatmavenými zadných okien, respektíve podľa kľučiek a spätných zrkadiel. Všetko je vyvedené v matne striebornej farbe. Súčasťou výbavy sú aj šestnásťpalcové zliatinové kolesá a paket Dynamic Styling, ktorý pridá športové nárazníky a lesklo čiernu masku chladiča. Interiér ponúkne kožou potiahnutý volant a kontrastné švy, ktoré nájdete aj na sedadlách.

Tým hlavným je však výbava. Note N-tec má v podstate všetko, čo Nissan vie ponúknuť. Spoľahnúť sa tak môžete na stráženie jazdných pruhov, sledovanie mŕtveho uhla a stráženie pohybujúcich sa objektov pri cúvaní. Samozrejmosťou je aj cúvacia kamera a systém NissanConnect. Ten pre zmenu pridá príjem digitálneho signálu a možnosť využiť rôzne aplikácie.
Do predaja sa Nissan Note N-Tec dostane ešte v priebehu februára.

note_ntec_01.jpgnote_ntec_02.jpgnote_ntec_03.jpgnote_ntec_04.jpgnote_ntec_05.jpgnote_ntec_06.jpgnote_ntec_07.jpgnote_ntec_08.jpgnote_ntec_09.jpgnote_ntec_10.jpgnote_ntec_11.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY