vytisknout velikost písma Nissan Note N-Tec: krajší dizajn, lepšia interiér a plná výbava

Nissan Note N-Tec: krajší dizajn, lepšia interiér a plná výbava

Na európske trhy mieri Nissan Note v edícii N-Tec. Nečakajte žiadne radikálne novinky, N-Tec je v podstate iba nová výbava, ktorá ponúkne štýlový dizajn exteriéru a kompletnú výbavu vrátane sérií asistentov.

Nissan Note N-Tec spoznáte na prvý pohľad podľa zatmavenými zadných okien, respektíve podľa kľučiek a spätných zrkadiel. Všetko je vyvedené v matne striebornej farbe. Súčasťou výbavy sú aj šestnásťpalcové zliatinové kolesá a paket Dynamic Styling, ktorý pridá športové nárazníky a lesklo čiernu masku chladiča. Interiér ponúkne kožou potiahnutý volant a kontrastné švy, ktoré nájdete aj na sedadlách.

Tým hlavným je však výbava. Note N-tec má v podstate všetko, čo Nissan vie ponúknuť. Spoľahnúť sa tak môžete na stráženie jazdných pruhov, sledovanie mŕtveho uhla a stráženie pohybujúcich sa objektov pri cúvaní. Samozrejmosťou je aj cúvacia kamera a systém NissanConnect. Ten pre zmenu pridá príjem digitálneho signálu a možnosť využiť rôzne aplikácie.
Do predaja sa Nissan Note N-Tec dostane ešte v priebehu februára.

note_ntec_01.jpgnote_ntec_02.jpgnote_ntec_03.jpgnote_ntec_04.jpgnote_ntec_05.jpgnote_ntec_06.jpgnote_ntec_07.jpgnote_ntec_08.jpgnote_ntec_09.jpgnote_ntec_10.jpgnote_ntec_11.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY