vytisknout velikost písma Nissan Note N-Tec: krajší dizajn, lepšia interiér a plná výbava

Nissan Note N-Tec: krajší dizajn, lepšia interiér a plná výbava

Na európske trhy mieri Nissan Note v edícii N-Tec. Nečakajte žiadne radikálne novinky, N-Tec je v podstate iba nová výbava, ktorá ponúkne štýlový dizajn exteriéru a kompletnú výbavu vrátane sérií asistentov.

Nissan Note N-Tec spoznáte na prvý pohľad podľa zatmavenými zadných okien, respektíve podľa kľučiek a spätných zrkadiel. Všetko je vyvedené v matne striebornej farbe. Súčasťou výbavy sú aj šestnásťpalcové zliatinové kolesá a paket Dynamic Styling, ktorý pridá športové nárazníky a lesklo čiernu masku chladiča. Interiér ponúkne kožou potiahnutý volant a kontrastné švy, ktoré nájdete aj na sedadlách.

Tým hlavným je však výbava. Note N-tec má v podstate všetko, čo Nissan vie ponúknuť. Spoľahnúť sa tak môžete na stráženie jazdných pruhov, sledovanie mŕtveho uhla a stráženie pohybujúcich sa objektov pri cúvaní. Samozrejmosťou je aj cúvacia kamera a systém NissanConnect. Ten pre zmenu pridá príjem digitálneho signálu a možnosť využiť rôzne aplikácie.
Do predaja sa Nissan Note N-Tec dostane ešte v priebehu februára.

note_ntec_01.jpgnote_ntec_02.jpgnote_ntec_03.jpgnote_ntec_04.jpgnote_ntec_05.jpgnote_ntec_06.jpgnote_ntec_07.jpgnote_ntec_08.jpgnote_ntec_09.jpgnote_ntec_10.jpgnote_ntec_11.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY