vytisknout velikost písma Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Pri pohľade na priložené snímky by ste chceli povedať niečo v duchu "tak to bude píla", v skutočnosti ale ide len o štylistické úpravy.
Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Ladičská spoločnosť Impul z Tokia o sebe čas od času dá vedieť sadou nových dielov pre niektorý z veľkosériovo vyrábaných modelov. Možno si spomeniete na jej prestavbu Nissan Juke Impul s ohromným krídlom na zadnej časti, teraz ale prichádza nemenej extravagantný paket pre aktuálnu verziu Nissanu Micra. Pripomeňme, že verziu pred faceliftom sme pre vás testovali prevedenie Nissan Micra DIG-S.

Nissan Micra Impul 1.jpgNissan Micra Impul 2.jpg
Nissan Micra v japonskom ladení Impul

Malá Micra rozhodne nepatrí k typickým objektom záujmu ladičských firiem, ale najmä v japonských veľkomestách sa s ničím než s minivozidlami prakticky jazdiť nedá, a pritom nie každý tam chce splývať s davom. Voz sa dočkal predovšetkým rozložitého predného nárazníka, agresívnejšie rezanými ventilačnými otvormi a denným svietením LED a nového zadného nárazníka s náznakovým difúzorom, ktoré dopĺňajú špeciálne prahové obklady.

Podobne ako u spomínaného modelu Nissan Juke impulzom, aj nová Micra impulzom ale vyniká hlavne rozmerným spojlerom nad hornou hranou zadného okna. Voz ďalej dostal liate ráfiky RS S-05, avšak tým zoznam modifikácií bohužiaľ končí, takže ani pod kapotou sa nič nezmenilo. Pokiaľ ale žijete v Japonsku a potrpíte si na lepšie dynamické parametre, továrenská divízia Nismo ponúka Micru vo verziách Nismo a Nismo S s výkonmi až 116 koní (85 kW).

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY