vytisknout velikost písma Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Pri pohľade na priložené snímky by ste chceli povedať niečo v duchu "tak to bude píla", v skutočnosti ale ide len o štylistické úpravy.
Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Ladičská spoločnosť Impul z Tokia o sebe čas od času dá vedieť sadou nových dielov pre niektorý z veľkosériovo vyrábaných modelov. Možno si spomeniete na jej prestavbu Nissan Juke Impul s ohromným krídlom na zadnej časti, teraz ale prichádza nemenej extravagantný paket pre aktuálnu verziu Nissanu Micra. Pripomeňme, že verziu pred faceliftom sme pre vás testovali prevedenie Nissan Micra DIG-S.

Nissan Micra Impul 1.jpgNissan Micra Impul 2.jpg
Nissan Micra v japonskom ladení Impul

Malá Micra rozhodne nepatrí k typickým objektom záujmu ladičských firiem, ale najmä v japonských veľkomestách sa s ničím než s minivozidlami prakticky jazdiť nedá, a pritom nie každý tam chce splývať s davom. Voz sa dočkal predovšetkým rozložitého predného nárazníka, agresívnejšie rezanými ventilačnými otvormi a denným svietením LED a nového zadného nárazníka s náznakovým difúzorom, ktoré dopĺňajú špeciálne prahové obklady.

Podobne ako u spomínaného modelu Nissan Juke impulzom, aj nová Micra impulzom ale vyniká hlavne rozmerným spojlerom nad hornou hranou zadného okna. Voz ďalej dostal liate ráfiky RS S-05, avšak tým zoznam modifikácií bohužiaľ končí, takže ani pod kapotou sa nič nezmenilo. Pokiaľ ale žijete v Japonsku a potrpíte si na lepšie dynamické parametre, továrenská divízia Nismo ponúka Micru vo verziách Nismo a Nismo S s výkonmi až 116 koní (85 kW).

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY