vytisknout velikost písma Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Pri pohľade na priložené snímky by ste chceli povedať niečo v duchu "tak to bude píla", v skutočnosti ale ide len o štylistické úpravy.
Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Ladičská spoločnosť Impul z Tokia o sebe čas od času dá vedieť sadou nových dielov pre niektorý z veľkosériovo vyrábaných modelov. Možno si spomeniete na jej prestavbu Nissan Juke Impul s ohromným krídlom na zadnej časti, teraz ale prichádza nemenej extravagantný paket pre aktuálnu verziu Nissanu Micra. Pripomeňme, že verziu pred faceliftom sme pre vás testovali prevedenie Nissan Micra DIG-S.

Nissan Micra Impul 1.jpgNissan Micra Impul 2.jpg
Nissan Micra v japonskom ladení Impul

Malá Micra rozhodne nepatrí k typickým objektom záujmu ladičských firiem, ale najmä v japonských veľkomestách sa s ničím než s minivozidlami prakticky jazdiť nedá, a pritom nie každý tam chce splývať s davom. Voz sa dočkal predovšetkým rozložitého predného nárazníka, agresívnejšie rezanými ventilačnými otvormi a denným svietením LED a nového zadného nárazníka s náznakovým difúzorom, ktoré dopĺňajú špeciálne prahové obklady.

Podobne ako u spomínaného modelu Nissan Juke impulzom, aj nová Micra impulzom ale vyniká hlavne rozmerným spojlerom nad hornou hranou zadného okna. Voz ďalej dostal liate ráfiky RS S-05, avšak tým zoznam modifikácií bohužiaľ končí, takže ani pod kapotou sa nič nezmenilo. Pokiaľ ale žijete v Japonsku a potrpíte si na lepšie dynamické parametre, továrenská divízia Nismo ponúka Micru vo verziách Nismo a Nismo S s výkonmi až 116 koní (85 kW).

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY