vytisknout velikost písma Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Pri pohľade na priložené snímky by ste chceli povedať niečo v duchu "tak to bude píla", v skutočnosti ale ide len o štylistické úpravy.
Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Ladičská spoločnosť Impul z Tokia o sebe čas od času dá vedieť sadou nových dielov pre niektorý z veľkosériovo vyrábaných modelov. Možno si spomeniete na jej prestavbu Nissan Juke Impul s ohromným krídlom na zadnej časti, teraz ale prichádza nemenej extravagantný paket pre aktuálnu verziu Nissanu Micra. Pripomeňme, že verziu pred faceliftom sme pre vás testovali prevedenie Nissan Micra DIG-S.

Nissan Micra Impul 1.jpgNissan Micra Impul 2.jpg
Nissan Micra v japonskom ladení Impul

Malá Micra rozhodne nepatrí k typickým objektom záujmu ladičských firiem, ale najmä v japonských veľkomestách sa s ničím než s minivozidlami prakticky jazdiť nedá, a pritom nie každý tam chce splývať s davom. Voz sa dočkal predovšetkým rozložitého predného nárazníka, agresívnejšie rezanými ventilačnými otvormi a denným svietením LED a nového zadného nárazníka s náznakovým difúzorom, ktoré dopĺňajú špeciálne prahové obklady.

Podobne ako u spomínaného modelu Nissan Juke impulzom, aj nová Micra impulzom ale vyniká hlavne rozmerným spojlerom nad hornou hranou zadného okna. Voz ďalej dostal liate ráfiky RS S-05, avšak tým zoznam modifikácií bohužiaľ končí, takže ani pod kapotou sa nič nezmenilo. Pokiaľ ale žijete v Japonsku a potrpíte si na lepšie dynamické parametre, továrenská divízia Nismo ponúka Micru vo verziách Nismo a Nismo S s výkonmi až 116 koní (85 kW).

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY