vytisknout velikost písma Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Pri pohľade na priložené snímky by ste chceli povedať niečo v duchu "tak to bude píla", v skutočnosti ale ide len o štylistické úpravy.
Nissan Micra v "ostrom" ladení Impul bohužiaľ vyšší výkon neponúka...

Ladičská spoločnosť Impul z Tokia o sebe čas od času dá vedieť sadou nových dielov pre niektorý z veľkosériovo vyrábaných modelov. Možno si spomeniete na jej prestavbu Nissan Juke Impul s ohromným krídlom na zadnej časti, teraz ale prichádza nemenej extravagantný paket pre aktuálnu verziu Nissanu Micra. Pripomeňme, že verziu pred faceliftom sme pre vás testovali prevedenie Nissan Micra DIG-S.

Nissan Micra Impul 1.jpgNissan Micra Impul 2.jpg
Nissan Micra v japonskom ladení Impul

Malá Micra rozhodne nepatrí k typickým objektom záujmu ladičských firiem, ale najmä v japonských veľkomestách sa s ničím než s minivozidlami prakticky jazdiť nedá, a pritom nie každý tam chce splývať s davom. Voz sa dočkal predovšetkým rozložitého predného nárazníka, agresívnejšie rezanými ventilačnými otvormi a denným svietením LED a nového zadného nárazníka s náznakovým difúzorom, ktoré dopĺňajú špeciálne prahové obklady.

Podobne ako u spomínaného modelu Nissan Juke impulzom, aj nová Micra impulzom ale vyniká hlavne rozmerným spojlerom nad hornou hranou zadného okna. Voz ďalej dostal liate ráfiky RS S-05, avšak tým zoznam modifikácií bohužiaľ končí, takže ani pod kapotou sa nič nezmenilo. Pokiaľ ale žijete v Japonsku a potrpíte si na lepšie dynamické parametre, továrenská divízia Nismo ponúka Micru vo verziách Nismo a Nismo S s výkonmi až 116 koní (85 kW).

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY