vytisknout velikost písma Nissan Leaf dostane lepšie batérie. Zvládne prejsť až 180 km

Nissan Leaf dostane lepšie batérie. Zvládne prejsť až 180 km

Na jeseň tohto roku by sa mal začať predávať ľahko upravený Nissan Leaf. Okrem nových farieb karosérie dostane japonský elektromobil lepšie akumulátory, ktoré mu zariadia väčší dojazd. Ten by sa mal reálne zdvihnúť až na 180 km/h.

Správu priniesli kolegovia z InsideEVs. Nissan ako taký tieto informácie nechce komentovať, ale údajne dvaja nezávislí dealeri potvrdili, že lepší Leaf na jeseň naozaj dorazí. Predajne úspešný elektromobil dostane 30 kWh batérie, ktoré mu predĺžia dojazd zo súčasných necelých 150 km približne o ďalších tridsať kilometrov.

Zároveň dôjde k rozšíreniu ponuky farieb karosérie. Novinkou by mali byť odtiene Forged Bronze, COULIS Red a Deep Blue Pearl.

Mimochodom podľa rovnakého zdroja sa už chystá Nissan Leaf novej generácie, ktorý by mal byť so svojím dojazdom niekde úplne inde. Šéf Nissanu Carlos Ghosn potvrdil, že chystaná novinka zvládne zhruba 300 kilometrov na jedno nabitie.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY