vytisknout velikost písma Nissan Juke s osvieženým vzhľadom a vylepšenými turbomotormi

Kompaktný crossover Juke sa v Ženeve ukázal vo svojom vylepšenom prevedení.
Nissan Juke s osvieženým vzhľadom a vylepšenými turbomotormi

Nissan Juke svojím extravagantným vzhľadom na zákazníkov zapôsobil, počas uplynulých 40 mesiacov bolo predaných viac ako 420 000 vozidiel tohto typu. Teraz ale prišiel čas na modernizáciu, o ktorej sme sa zmienili už pred niekoľkými dňami. Na prvý pohľad si všimneme upravenej masky s členitejšími hornými svetlami vybavenými zdrojmi LED pre denné svietenie, hlavné svetlomety môžu mať teraz xenónové výbojky. Maska bola upravená podľa aktuálnych trendov Nissanu, zmenami prešli tiež nárazníky.

_DSC0275.JPG_DSC0274.JPG_DSC0271.JPG116104_1_5.jpg116105_1_5.jpg116121_1_5.jpg
Nissan Juke s osvieženým vzhľadom pre rok 2014

Upravené boli farebné kombinácie karosérie a interiéru, nové sú vzory liatych kolies, do zadných svetiel si našli cestu ďalšie zdroje LED. V štandardnej výbave nájdeme teraz okrem denného svietenia LED aj rádio s CD a vstupom Aux alebo stráženie tlaku v pneumatikách. Priplácať možno za sústavu Safety Shield zahŕňajúcu predovšetkým stráženie slepých uhlov zrkadiel a nechceného opustenia jazdného pruhu, sústavu kamier sledujúcu okolie vozidla (pozri napr. test Nissan Note) alebo za presklenú strechu.

Pre nový Juke budú k dispozícii tri pohonné jednotky, pričom len vznetový štvorvalec 1,5 dCi s výkonom 110 koní (81 kW) bol prevzatý z predchádzajúcej verzie. Zážihové motory nahradila nová rada preplňovaných agregátov DIG-T, pričom 1,2 DIG-T nahrádza atmosféricky plnenú jednotku 1,6 l

116117_1_5.jpg116116_1_5.jpg116122_1_5.jpg116123_1_5.jpg116124_1_5.jpg116109_1_5.jpg116110_1_5.jpg
Zmeny sa dotkli aj interiéru
 

Dosahuje porovnateľného výkonu 115 koní (85 kW) pri vyššom krútiacom momente a nižšej spotrebe (5,5 l/100 km). Prepracovaná jednotka 1,6 DIG-T dosahuje pri kompresnom pomere zvýšenom z 9,5 na 10,5:1 výkonu 140 kW.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY